Savršeni ruž za sitne novce: Golden Rose #53

Jeste li ikad sanjale o ružu koji ima baš onu divnu, posebnu boju, mat finiš, ne isušuje, ne preslikava se i traje satima a odoljeva i poljupcima? Ja jesam, a pronašla sam ga u ovom jako povoljnom ružu.


Dakle, radi se o ružu marke Golden Rose - o čijem sam dućanu i lokaciji pisala u ovom postu. Za cijenu od 25 kn dobijete 4,2 g proizvoda što je malo više nego kod standardnih ruževa. Ono što me najviše fasciniralo kod njega nije fantastična boja ili niska cijena (koja bi s obzirom na kvalitetu trebala biti barem duplo) već što je ruž zbilja postojan, pogotovo ako ga nanosite u više slojeva i odstranjujete višak tapkanjem maramicom. Zbilja je jedini ruž od svih koje posjedujem (za sad) koji podnosi poljupce, a to mi je bitno jer kad se nalazim s dečkom ne mogu nositi ništa na usnama osim klasičnog balzama jer će dotični u protivnom izgledati kao klaun :D


Što se tiče nijanse, #53 je topla fuksija ili "hot pink" nijansa. Ona idealno paše mom neutralnog podtonu kože, no mislim da bi pristajala svakome tko je voljan nositi ovako jače nijanse. Potpuno prekriva nakon samo jednog nanosa i sloja, a nije niti malo suh, a bome ni kremast. #53 je tip nijanse koji zahtjeva minimalnu količinu šminke na očima i svježe zarumenjene ili blago konturirane obraze. Ja ga najčešće nosim u kombinaciji sa preciznim potezom tuša, bijelom olovkom na waterline-u, malo maskare, te rozim rumenilom ili bronzerom u kamenu.


Fun fact: Kad otvarate i zatvarate ambalažu ruža na okretanje, čuje se mali "klik" pa znate da se ruž pravilno zatvorio i neće slučajno obojati unutrašnjost vaše torbice (iako ga ja nosim u kutiji, kao i svu ostalu kozmetiku).

Na ruci sam ga swatchala sa Golden Rose Sparkle Eyeliner-om #06 jer sam mislila napraviti zajedničku recenziju. Boja u ambalaži, na ruci i na usnama je skoro identična što u posljednje vrijeme rijetko susrećem kod ruževa, koji kao da imaju sto lica, no ovaj samo jedno i to prekrasno :D



U FOTD postu "Fuchsia" ste mogle vidjeti kako on izgleda na meni (ok, na ovoj slici je mrvicu hladnijeg tona nego na swatchu ili u pakiranju, no to je do osvjetljenja jer sam fotkala ove slike u različite dane):


Ne znam za koje ruževe bi on bio dupe, tipa MAC ili Illamasqua jer (za sad) nemam nažalost niti jedan ruž od spomenutih brendova, no nadam se da će se to ubrzo promijeniti (hell yeah, čak sam si našla neki poslić preko SC-a a prva stvar koju ću si priuštiti kad mi sjedne plaća je MAC Lady Danger i još jedan Illamasquin ruž :D).

Ako se pitate "U čem je fora?" pošto je ruž (kao i ostali GR proizvodi) jeftin, onda ću vam dati odgovor (a i citirati prodavačicu u dućanu koja mi je sve objasnila) - Golden Rose štedi na ambalaži i reklamama, a najviše ulaže u kvalitetu proizvoda i ostalome što se krije u neprivlačnoj amabalaži. Meni je sama ambalaža doduše super - retro i jednostavna, a ako sve to znači da ću idealni ruž platiti 25 kn onda - ZAKON. Riječ je o turskom brendu, ako ste slučajno pomislili "fuj kinesko". Da, Turci i Kinezi imaju puno veze :D

Čudna sam sama sebi kako se sad deklariram kao veliki obožavatelj i ovisnik o ruževima, a prije godinu dana nisam posjedovala niti jedan jedini (samo sjajila i balzami). Nakon kupnje prvog (a mislim da je to je bio NYX-ov Round Lipstick u nijansi B52), shvatih koliko sam bila u krivu što izbjegavam ruževe i onda sam počela graditi malu vojsku. Sad ih moram skupiti sve : D


10 komentara:

  1. savršena boja! tražim takvu nijansu,ali ne mogu pronaći :(

    ReplyDelete
  2. Ja imam 2 GR ruža i odlični su, bolji i dugotrajniji od svih drugih koje imam. Još su kod nas i jeftiniji, oko 1,5 euro po komadu :)

    ReplyDelete
  3. super ti stoji samo svaki put kad gledam slike imam jednu pomisao, mozda da nesto mrvicu svijetlije upotrijebis za popuniti obrve? probaj pa kako ti se vise svidi, inace super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. istina, koristila sam pretamno sjenilo, sad sam na jedno mnogo svijetlije prešla (Too Faced Velvet Revolver) i mnogo je bolje :)

      Delete
  4. ajme divan je ruz, al moram zaboravit da sam ovo vidjela, imam vec dovoljno fuksijastih ruzeva i ne smijem kupovat vise. super mi je make up na ocima

    ReplyDelete
  5. Kod nas u Bosni ovi ruzevi su 1,5 euro,pa vi vidite :)Imam i ja 53,u pocetku mi se cinio suh,ali u kombinaciji s labelom ili s mrvicom sjaja-fenomenalan
    Vidjeh da isprobavas Olay fluid,cini mi se da si negdje napisala da imas masnu dehidriranu kozu,tako da mislim da ti ovaj sto si kupila nece odgovarati..ali cekam recenziju...
    By the way,otkrih te prije dva mjeseca i super si!!

    ReplyDelete
  6. dragi mi je kupio taj( zbog tebe) i #57 isto je predivna boja

    ReplyDelete
  7. hahhaha.. totalno te potpisujem u posljednjem pasosu :D i u mene je tako, samo ih polako gomilam, a neman ni pojma kako..

    divna je boja ovog ruža, a GR mi je užasno daleko i van ruke, a toliko želin otić i vidit šta sve imaju

    ReplyDelete
  8. samo pohvale slušam!!! mora se probat.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata