Sapunoteka "Pivski" i "Bijelo zlato" sapuni


Nakon kupnje 3 Boje plavo i Lavanda sapuna, svratila sam još jednom do Sapunotekinog dućana i uzela ova dva sapuna. Jedan sam odlučila isprobati za pranje kose, a drugi sam ostavila za tuširanje i/ili umivanje.

Pivski (100 g, 25 kn) je (prema sapunoteka.com) :
Zahvaljujući pivi iznimno kremast i blag sapun. Također, moći ćete se pohvaliti da ste se kupali u pivu! Pogodan je za pranje tijela, ruku i kose. Pivo daje stabilnu kremastu pjenu, a eterično ulje ružmarina pomaže kod perutanja, daje kosi sjaj, poboljšava cirkulaciju, te tako potiče rast kose. Dobar je kao i sapun za depilaciju nogu.
Ovaj proizvod ne sadrži alkohol.
Sastojci: saponifricirana ulja masline, suncokreta i kokosa, pivo, glicerin (prirodno nastaje saponifikacijom), eterična ulja ružmarina, čajevca i klinčića, paprika.


Slažem se sa tvrdnjom da je sapun kremast i blag, a miris mu je odličan! Dosta se osjeti ružmarin i klinčić, a do sad nisam ni bila svjesna da mi pašu tako "papreni" mirisi. Nakon tuširanja sa ovim sapunom koža mi je čista, a opet jako mekana i nije isušena (također, od svih Sapunotekinih sapuna koje sam probala, ovaj me najmanje isušuje).

Zanimljiva je i činjenica da se Pivski može koristiti i za depilaciju, što sam također isprobala i jako mi se ali JAKO sviđa rezultat! Pošto sadrži glicerin, a pjena koju ostavlja je stabilna i kremasta (kako i opis nalaže), ostavlja sloj na koži koji se lako ispire, a preko kojeg britivica odlično klizi. Zahvaljujući Pivskom sapunu, izbacila sam kupovnu pjenu za brijanje iz kupaonice koje je bila skuplji i štetniji izbor za depilaciju.

A sad slijedi dio gdje opisujem kako sam ga koristila za pranje kose. Eh, to je zanimljiva priča :D Naime, kupuijući razna ulja za njegu kose i kože, pročitala sam da ulje može penetrirati u vlas koja nije tretirana silikonima iz proizvoda. Ok, rekoh, ajmo onda kosu oprati sa ovim prirodnim sapunom. Teška srca moram priznati da su rezultati bili slabi, no ne možete sve imati savršeno u životu.

Slijede slike moje kose snimljene prije više mjeseci (za recenziju Tigi Bed Head Dumb Blonde regeneratora) oprane mojim standardnim šamponom - Pantene Aqua Light i moje kose snimljene nedavno nakon pranja sa Pivskim sapunom.

Gore: kosa oprana sa standardnim šamponom, dolje: kosa oprana Sapunoteka Pivskim sapunom.

Kao što vidite, Pivski sapun čini moju kosu mnogo manje zapetljanom i tretiranom. Problem je u tome što on ne čisti dovoljno efikasno kosu kao standardni šampon, pa je stoga kosa i očuvala više prirodnim masnoća, pa nije isušena. Također, nije niti čista :D Osjećala sam da je tjeme očišćeno, na neki način, no pošto smo od malena naviknuti na osjećaj lepršave i mirisne kose nakon pranja, pranje sapunom nam bude extra čudno, a osjećaj sljepljenosti kose je nezanemariv, a točno sam takav osjećaj imala tad. Nakon još nekoliko pranja (uvijek pokušam proizvodu dati više šansa), odustala sam jer je efekt bio loš.

No izgleda da se Patuljčici jako sviđa moja kosa oprana Pivskim sapunom :D


Bijelo zlato (50 g, 13 kn) je (prema sapunoteka.com):
Jednostavan maslinov sapun, bez ikakvih dodataka. Može se koristiti za njegu tijela, ruku, lica, pa i kose. Prikladan je za sve tipove kože lica, ali kod suhe i osjetljive kože se ne preporuča svakodnevno umivanje u maslinovom sapunu, već povremeno.
Sastojci: saponificirano ulje masline, voda, glicerin (prirodno nastaje saponifikacijom).
INCI: Sodium Olivate, Aqua, Glycerin.


Kao što i opis kaže, jako blag i jednostavan sapun, sa nevjerojatnom tendencijom da iskliže svaki 2 minute iz ruke tijekom pranja. Koristim ga većinom za pranje lica, uglavnom navečer nakon skidanja šminke sa blazinicom natopljenom bademovim uljem koji ostavlja mastan trag na očima pa zahtjeva malo jače čišćenje/umivanje. Blaga formula i jednostavni sastojci nisu izazvali nikakav nered na licu, a zbog visokog udjela maslinovog ulja, lice me nije puno zatezalo.
Ovaj sapun je stvarno univerzalan i zbilja se može koristiti za sve živo, iako ga nisam testirala na odjeći kao 3 Boje plavo sapun :D Preporučila bih ga svakome tko želi isprobati Sapunotekine proizvode jer je baš BAZNI i ako vam se ovaj svidi, ona će zasigurno i ostali. Praktičan kružni oblik i jako povoljna cijena čine ga must have sapunom u svakom kupaonici.

I da opet ponovim - Sapunoteka je obiteljski obrt iz Šibenika, a njihove proizvode možete kupiti na dvije lokacije - u dućanu u Zagrebu, Gundulićeva 11 ili na webshopu: http://sapunoteka.com/ Nedavno su otvorili i štand u Avenue Mall ZG, na prvom katu preko puta New Yorkera. Radno vrijeme: svaki dan od 9-22 h, a nedjeljom od 10-21 h.

Svi njihovi proizvodi su ručno rađeni, na bazi maslinovog ulja, uz dodatke hladno prešanih (nerafiniranih ulja) koja tako volimo! Također, ne testiraju svoje proizvode na životinjama, veganski su (nemaju sastojke životinjskog podrijetla) i stalo im je da njihovi proizvodi imaju visok udio sastojaka domaćeg porijekla.

Ako vam se sviđaju njihovi proizvodi, možete lajkati i Facebook stranicu.


Jeste li isprobali Sapunotekine proizvode? Ako niste, koje bi željeli isprobati?

1 komentara:

  1. Imam sličnu stvar od Lush-a. I ok je, al neusporedivo s normalnim! :D

    Iako.. kosa ti izgleda mekano ko bebina. :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata