Recenzija: Eveline Sun Care Expert krema za lice SPF 50


Od svih stvari iz nedavnih haulovanja, ova krema je bila najtraženija za recenziju.
Priča ide: vidjeh na forumu, pročitah pristojne recenzije i kupih u Kozmu (koji jedini drži Eveline marku, koliko znam). Također ju je Nives sa a little make up obsessed bloga kupila i recenzirala prije mene, pa sam bila sigurna da neću puno fulati. Valjda :D Otkrila sam da me prijašnja krema - La Roche Posay Anthelios XL Melt-in Cream poprištavila blago (imam izdržljivu kožu), bila masna i nije najbolje surađivala sa podlogama, a pošto mi je Avene narančasta bila trenutno preskupa, uzela sam ovu jer me privukla jako povoljna cijena od 30ak kuna.

Što krema kaže na pakiranju?
- Zaštitna krema za lice, sa zaštitnim faktorom 50 (visoka zaštita). Široki spektar UVA i UVB filtera (UVA zaokružen, jako bitno). "Antyleuskine complex (eng.)" - štiti DNA dermisa od štetnih utjecaja i slobodnih radikala, te sprečava fotostarenje. Hijaluronska kiselina (vlaženje kože) i vitamini A, E i F.

Na poleđini piše:
- Uživajte u suncu i izgledajte prekrasno bez straha od opekotina.
Zaštitna krema za lice sa visokim faktorom 50 je stvorena za njegu osjetljive kože i kože sklone alergijama. Zahvaljujući posebno izabranih aktivnim sastojcima, koji se međusobno komplementiraju, osigurava djelovanje na više načina u svrhu visoke zaštite i njege kože. Osigurava dugotrajnu i iznimno efektivnu zaštitu od UVA i UVB zraka. Sprečava fotostarenje kože i garantira dugotrajnu zaštitu stanica kože. Sprečava pojavu pigmentacijskuh mrlja. Intezivno vlaži.
...
Aplikacija: Nanesite prije i tijekom izlaganja suncu. Ponovite aplikaciju svaka 2 sata.
Rezultat: Ravnomjerna preplanulost i bolja zaštita bez mimičkih bora i rizika.


Potpisuje neki doktor Tejlor iz Engleske.

Ajd super, rekoh.

Moji dojmovi:
Ova krema me nije pretjerano impresionirala, da odmah kažem u startu. Kako to inače biva, uzela sam u obzir i stanje svoje kože (za koje smatram da je bitno napomenuti prilikom recenziranja ovakvih proizvoda): mješovita sa dehidriranih gornjih slojem i jako masnom t-zonom. Obrazi suhi, trebaju normalno vlaženje a t-zona blago vlaženje uz jače matiranje.
Eveline krema je kod mene ostvarila jednak broj plusa i minusa, a oni su:

Plus:
- brzo se upija
- nije komedogena i ne izaziva nered na licu
- dobra podloga za makeup
- jako blagi dewy efekt (jer preferiram mat većinom)
- povoljna cijena
- dostupnost (drogerijski proizvod)
- ugodan, blag miris

Minus:
- ostavlja bijeli trag na koži, čak nakon upijanja (trebate dobro trljati i potezati kožu da se sve upije)
- ne hidratizira kožu dovoljno
- izrazito guste teskture
- teško se razmazuje
- osjećaj nedovoljne zaštite i prikrivenosti tijekom dana, kao da ispari sa lica

Također, doktor Tejlor je mogao biti manje škrt kad je nagledao punjenje tubica jer sam ju primakla suncu i primjetila da fali skoro pola punjenja unutra. I sigurna sam da ju nitko nije "praznio" prije mene jer je krema došla u kutiji, a kutija u zaštitnoj foliji.


Da bih vam predočila gust i kreč-bijeli izgled kreme koja se nalazi u tubi, pofotkala sam ju na ruci:


Suma sumarum:
Krema me nije oduševila, ali me također nije dovoljno razočarala da ju bacim, već ću ju nastaviti kombinirati sa nekom drugom kremom za zaštitu. Ova krema je zbilja OK rješenje ako idete na more ili planine za vikend, a ne želite trošiti ili nemate budžet za skupe kreme. Za nisku cijenu ćete joj oprostiti negativne karakteristike, a neće vam biti žao ako ju izgubite na putu ili negdje u torbicama. Dobra za ekipu kojoj ne treba pretjerana zaštita i prekrivenost, iako krema to sve obećava.

Krema je također dostupna i u varijanti SPF 30:


Hvala na čitanju ;)

12 komentara:

  1. kupila sam prošlo ljeto mlijeko za sunčanje spf 30 i nisam baš bila oduševljena.bijelo,krečasto,koža mora biti suha inače se ne može razmazati pa budeš na fleke.tako da ću ga ove godine preskočit.

    ReplyDelete
  2. Hm, i mislila sam da će ovako nekako biti s ovom kremom. Meni je koža masnija, pa preferiram mat finish, ali i hidratizaciju. A da, što je veći faktor, to je bijelja krema šta ne. Ali sve u svemu, cijena je i više nego dobra, mislim da bih mogla probati spf 30, ionako nisam puno očekivala!
    <3

    ReplyDelete
  3. jesi sigurna da netko nije prije malo probao praznit tubicu, ja sam svoju davno kupila pa se ne sjecam tocno koliko je bila puna, al mislim da bi primijetila da je pakiranje polovicno puno

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100% jer je krema došla u kutiji, a kutija sa zaštitnom folijom. zaboravih to napisati u recenziji, doduše. sad ću editirati.

      Delete
    2. ajme da stvarno, toliko je vec proslo da sam vise i zaboravila kako je pakirana, a cuj valjda ipak ima 50 ml u njoj, to je i tako standard za kreme za lice, a to sto ima mjesta u pakiranju, a nema veze

      Delete
  4. pošto sqm alergična na sunce ovu ću preskočit, i momentalno razmišljam hoću li uzeti Avene Mineral Cream 50+ (bijelo pakiranje), Photoderm 50 + ili Uriage 50 + xD jesi možda isprobala koju? ja nažalost moram trošit (puno) previše novaca svake sezone za astaksantin vitamine, kremu za tijelo, i kremu za lice... =/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avene mineralnu sam testirala na ruci i ona ti je KREČ bijela, toliko gusta i ostavlja bijeli trag. znam da su njihove kreme jako hvaljene i dobre (po mom iskustvu, tu mislim na one za sunčanje), a za ostale ne znam.
      svakako probaj nabaviti tester prije kupnje svega, nema smisla da trošiš silne novce na nešto što će ti biti BLJE na kraju. sretno u potrazi!
      drago mi je da si eleminirala ovu za kupnju, i 30 kn je nešto. :)

      Delete
    2. imam tester za sve što sam navela gore, avene koju imam nije bijela, već boje kože, jako svijetla (što mi paše) i sad čekam da zasja sunce jače (da se vrati na 25+ stupnjeva celzijusa) da ih mogu testirati kak spada... koliko sam ih probala, sve 50+ ostavljaju bijeli trag, to mi ne smeta pretjarno jer sam i tak i tak blijeda pa se ne vidi jako... a i uvijek nosim puder preko njih =P imam toliko problema s kožom da mi je sad samo bitno da me dobro štiti od sunca..

      Delete
  5. baš si dobro napisala - ovisi o stanju kože :)
    kako meni koža trenutno nije isušena, dovoljno mi hidratizira :)
    ali ću za more svakako odabrat neku drugu kremicu, ova mi je super gradska kad nisam puno na Suncu, nekako za brod ili more ću ipak uzet neku apotekarsku :)
    meni se sviđa jer ne izaziva nered na licu, a kako sam u zadnje vrijeme jako osjetljiva na to, to mi je jako važno.
    a bijela je zbog mineralnog filtera iako ju ja uspijem utrljati bez problema :)
    i sad mi je žao što nisam gledala na Suncu. No možda ju je trebalo nekako drugačije izmjeriti da se vidi jel stvarno 50ml unutra, no tko će se još i time baviti :)))
    i super si napisala, uz tu cijenu joj oprostiš te negativne karakteristike, ali da je najbolja SPF krema koju sam probala, nije :)

    ReplyDelete
  6. Za 30 kn ovo što se dobije nije uopće loše, pogotovo ako se radi o SPF 50 zaštiti, a radi se, ne. Upravo zbog toga je kremica tako gusta i ostavlja bijeli trag na koži. Većina krema s visokom zaštitom upravo je takva. xD
    Jedino što bi mene osobno zasmetalo je ovo teško razmazivanje koje spominješ.. Ostatak mi se čini zbilja super. Da mi se svidi miris, uzela bih je. :D
    A izgleda da moram skoknut do Kozma. :P

    P.S. Super su mi tvoji postovi u zadnje vrijeme, pogotovo način pisanja. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala lijepo na ovoj zadnjoj pozitivnoj kritici, cijenim jako :))

      Delete

 

Newsletter pretplata