Balea uljni balzam za tijelo


Ovu mazalicu sam prvi put vidila kod makeupninje u njenom "Spring favorites" postu. Taman sam u to vrijeme potrošila Balea Soft Creme mazalicu koja mi je bila jako dobra pa je čak završila u mojim favoritima za ožujak, no ovaj put sam htjela probati nešto drugo, s obzirom da mi je Balea postala dobra drogerijska marka u vezi povoljnih i dobrih proizvoda za njegu tijela (tuširalice i mazalice ftw!).

Ono što prvo zamjetite kod ovog balzama je izrazito jak miris na gorke bademe. Nekima je to fino, nekima ne, pa ako ne volite (jake) mirise proizvoda za njegu tijela, preskočite ovaj balzam pogotovo jer miris ostaje u odjeći i nakon nošenja.

Na pakiranju piše:
- Balea uljni balzam za tijelo 200 ml - za jako suhu kožu. Primjena: nakon tuširanja ili kupanja nanijeti na kožu i nježno umasirati. Brzo se upija i može se koristiti nedugo prije oblačenja. Dermatološki ispitano. Bez dodatka bojila. pH neutralno.


Moja koža je lagano isušena, no nije sklona iritacijama i perutanju. Ponekad mi treba malo jače hidratacije pogotvo nakon dužeg tuširanja u vrućoj vodi (znam, to nije dobro za kožu ali nekad zbilja jako paše). A radi li ovaj balzam to što obećaje na poleđini? Definitivno da.
Ovo je dakle jako hidratantan balzam za extra suhokošce. Ako imate normalnu ili masnu kožu, savjetujem vam da preskočite ovu mazalicu jer je ovo zbilja HC stuff. Moram priznati da je meni čak malo prehidratantan, pa ga ne koristim na dnevnoj bazi već onih dana kad mi je koža ekstra suha ili nakon depilacije. Upija se zbilja jako brzo - samo nanesite, malo umasirajte i voila! Možete se odmah obući jer se zbilja brzo upija (čak brže od nekih manje hidratantnih losiona za tijelo koje sam probala).

Ono što me smeta kod njega je intezivan miris na gorke bademe i što se taj isti miris zadržava na odjeći, pa je to uz deziće, parfeme i prirodan miris kože malo previše za moj ukus. Mislim da je ovaj balzam idealan za zimu, za dane kad ne nosimo puno mirisa na sebi i za one izrazito gadne, suhe dane koje koža ponekad ima. Izbjegavajte nanošenje u ljetnih danima jer je u kombinaciji sa SPF kremom ovaj balzam koma (da, bila sam dovoljno blesava da nanesem oboje na kožu) ali i sam ima tendenciju postati jako ljepljiv na koži zbog kombinacije znoja i visokim temperatura.
Sve u svemu, neloša mazalica za one sa izrazito suhom kožom. :)

Sastojci:


Cijena i dostupnost: 12,90 kn u svim DM drogerijama (stalna ponuda).

7 komentara:

  1. Ova mazalica mi je odlična nakon sunčanja ljeti, super zadržava vlažnost koži izmučnoj suncem i solju...miris osobno volim...

    ReplyDelete
  2. Nisam još probala, a nisam čak ni vidjela to u Dm-u, a mislila sam da ga znam napamet... Sad imam razlog da ga opet posjetim, prvom prilikom ću isprobati, čini se mi super :)

    ReplyDelete
  3. joj moj primarni problem je sto se zaboravljam/ne da mi se mazat. kad potrosim mazalice koje imam cekirat cu ovo u dmu

    ReplyDelete
  4. ja sam ga koristila preko zime i super mi je jer je masan, a opet je kao losion dosta tekuć i brzo se upije. inače imam prilično suhu i osjetljivu kožu. kako mi je u jednom trenu koža postala skroz koma zbog tvrde vode i osjetljivosti i svega pomalo, prešla sam na mješavinu alverde ulja od crnog ribiza i domaćeg maslinovog ulja - crni ribiz savršeno prikrije miris maslinjaka ;) to utrljam poslije tuširanja na mokru kožu i zamotam se na par minuta u bademantl dok se ne upije, prezadovoljna sam.

    ReplyDelete
  5. Kada sam vidjela naslov posta prepala sam se malkice da ti nece odgovarati, ali vidim i ti si zadovoljna :)

    ReplyDelete
  6. meni se miris nije sviđao,pa sam ju proslijedila dalje. :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata