Golden Rose dućan u Imp. Centru ZG

Dućan u kojem meni treba zabraniti ulaz D: Čak sam se sprijateljila sa prodavačicom totalno.

Upozorenje: Slijedi šit mobitel kvaliteta slika. Nisam imala fotić. Opet :(




Lakoviiiii :D

Još lakovaaaa :D

Naravno, pošto sam bezkičmenjak kupila sam si Classics tuš za oči i Paris mint lak za nokte. Ajd, toga mi je falilo ako išta. Prije koji tjedan su pali ruž broj 53 (koji mi je postao najdraži ikad) i Sparkle Liner <3


U DM-u sam kupovala najosnovnije - Sun Dance (supač marka) balzam za usne SPF 50 i Balea Soft Creme mazalicu jer je zakon.


A ovo mi je došlo jučer/kupila u prolazu:

Olay krema za lice koju testiram do kraja tjedna, Skin79 VIP Gold BB krema, Eveline Finish Show "puder" u nijansi Sand (prosljeđujem dalje mami) i ebay bockalica koja mi je stigla za 6 dana.

Offtopic, moram vam pokazati prepreprekrasnu jaknu za kojom patim svaki put kad prođem Teslinom ulicom. Supermen plava "rockerica" od brušene kože. Totalno je VoodooBlondeasta ali to je jedan od onih dućana čije izloge samo gledate, a ne ulazite unutra jer cijene nisu izvješene nego na upit. : (((


Eh, da ne zaboravim - pošto dobivam tonu pitanja gdje je taj Golden Rose dućan i kako doći do njega (a to se fkt ne može objasniti jer je dolje labirint, doslovno), napravila sam mapu za Elektru koja je na forum.hr-u isto pitala pa prosljeđujem ovdje:

Pa se vi snađite :D

23 komentara:

  1. Replies
    1. nije li savršena? :( vidim i ti patiš na ovu boju :D

      Delete
  2. Idem i ja sutra u izvidnicu. :D
    Ako nadem GR, smatraj to svjetskim cudom, jer nitko nije dezorijetiran na ovom svijetu kao ja. Sad to zamisli u kombinaciji pamcenja zlatne ribice i tu sam ja negdje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha, sretno jer se i ja nekad pogubim unutra ;D

      Delete
  3. omg kolko lakova :O daj me nemoj da ovi veliki dođu samo 15 kn? kod nas u kc koštaju skoro pa duplo, a nažalost imamo samo jedan jedini dućan s GR kozmetikom..sucks -.-
    i jaknica je lijepa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma da? :O ne bih dala više za njih, jer koliko sam skužila po pradavačici GR štedi na dizajnu i ambalaži, ali zato su im proizvodi odlični. njihov klasični mat ruž 53 je najbolji ruž ikad, postao mi najdraži! budem ga uskoro recenzirala

      Delete
  4. Lakoviii *.* Bože koliko ih je! Pa tu čovjek mora kupit sve kad sve izgleda super

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad znaš kako je meni kad uđem unutra svaki put :(
      mislim da bi ti pomahnitala tamo :D

      Delete
  5. jakna je predivna *.* . a kakvi su njihovi lakovi? jel traju barem 3 dana na noktima?

    Niki (http://niki-veki.blogspot.com)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobar omjer cijene i kvalitete, negdje u rangu Flormar lakova. a izbor nijansi je odličan!

      Delete
    2. Nisam ni flormar lakove jos probala. Bilo bi krajnje vrijeme da kupim barem jedan :D

      Delete
  6. Raj na zemlji. :) Kakva ti je ova bockalica, se isplati uzet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nije loša uopće, pušta mrvu dlačica kad se pere, ali normalno i dobro radi svoj posao. za 20 kn više neg dobra četka, ako oćeš link javi.

      Delete
  7. @WildChild: U Sarajevu po 8 kn komad (nemoj me strijeljati :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mojem gradu su oni mali (5,5 ml) 8 kn hahah plačem :(

      Delete
    2. sad i ja razmisljam, jesu to kod nas jeftiniji :D ponekad tako volim Bosnu :D

      Delete
  8. fck lakovi, ajme umrijet ću... želim ove Paris stožaste.
    Mogu li te upiliti da mi kupiš koji i pošalješ? :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. može, valjda ima negdje popis nijansi (ili si guglaj swatcheve, tak najbolje :))
      pošalji mi na voodoo-blonde@hotmail.com

      Delete
  9. U BiH u Cazinu su oni lakići Golden Rose With proteins po 4 kune,i to ravnih 12,5 ml =D
    A stvarno su super,i savršene gustoće *__*,ja ih jednostavno ne mogu prestati kupovati!
    A nijanse svuh Golden Rose proizvoda (uključujući i Paris lakove) imate na ovoj stranici:
    http://www.danijela-commerce.com/golden-rose/lakovi-za-nokte

    Samo što u Cazinu nema baš toliki izbor,samo su dostupni ovi navedeni lakići =(

    ReplyDelete
  10. joj ja se uvijek izgubim u tom importaneu iako sam bila sto puta ali prema slikama iz dućana isplati se...budem već našla izlaz ;)

    ReplyDelete
  11. Meni su najbolji oni Golden Rose s "proteinima" XD.
    Jakna je savršena, čak mi je i boja dobra, a ja inače ne volim kožne jakne u živim bojama.

    ReplyDelete
  12. moram ti se zahvaliti za ovu mapu, jučer se pokazala jako korisnom + šoping je uspješno obavljen ;)

    ReplyDelete
  13. G R su odlični ja ih koristim već više od 10 godina , 53 nemam jer se uveek rasproda kad ja dođem po njega i tako skoro uvek ostanem bez njega ,ja volim 57 i 76 koji mi je omilljen imam i 64 odavno .Primetila sam da im se nijajnse sad razlikuju u odnosu na one od pre 10 godina.
    Njihov sam fan ,jer su jeftini i super su im boje .Kupovaću ih uvek kad naiđem na njih inače sad najviše koristim perfect shine 221 ,u fazi sam crvenioh ruževa, a prvi moj gr ruž bio je 98 koji i sad koristim uglavnom za dan ,a za noć 56 .


    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata