Favoriti u svibnju 2012

Napokon! Jedva sam dočekala napisati ovaj post a bome sam se i jedva odlučila što staviti u favorite jer sam ovaj mjesec jako puno isprobavala, kupovala, naručivala, swatchala u dućanima, tražila recenzije... Svibanj je jedan od luđih mjeseci, definitivno. Drago mi je da se nisam koncentrirala samo na dekorativnu ili samo na preprarativnu kozmetiku, već tu ima svega pomalo.


U svibnju volim:

- Olay Gentle Cleansers blagi gel za umivanje i čišćenje lica
- Kemigovo ulje pšeničnih klica
- Olay Beauty hidratizirajući fluid za njegu normalne, suhe i mješovite kože lica
- China Glaze Sunset Sail
- ebay bockalica
- Sephora #45 kist za mineralni puder
- Golden Rose ruž #53
- Balea Juicy Melon LE gel za tuširanje


Nakon što sam potrošila tubu rozog Bourjois gela za umivanje i čišćenje, pročitala sam na forum.hr-u brojne pohvale za Olay Gentle Cleansers gel i odlučila isprobati jer su cjenovno slični. Ono što me iznenadilo nakon nekoliko korištenja je saznanje da me prijašnja umivalica dosta isušivala, a toga nisam bila svjesna dok nisam isprobala nešto bolje. Ovaj gel je iznimno blag a učinkovit. Koristim ga ujutro za čišćenje lica jer se ja budim sa jako masnim licem (koža mi strašno izlučuje sebum preko noći, jer se na taj način čisti - stanje kože koje me prati već skoro 10 godina, a inače imam mješovitu dehiriranu kožu). Jako je dobar i za odstranjivanje šminke sa lica i navečer, iako ja za to više preferiram micelarne otopine. Ovo mi je već druga tuba, a prva mi je trajala nešto više od mjesec dana. Kupljen u DMu, cijena 29 kn.

U svakodnevnu beauty rutinu (o kojoj uskoro spremam post) se uvuklo i genijalno malo ulje pšeničnih klica iz Kemiga koje sam kupila na preporuku simpa cure sa forum.hr-a (znam, svi putovi vode na forum.hr :D). Ona mi je preporučila da ne koristim kupovne okoloočne kreme, već uzmem jeftino, zdravo i tako genijalno rješenje u obliku ovog ulja. Ono što ga čini posebnim je njegova lagana formula i činjenica što sadrži čak 10 puta više vitamina nego ostala ulja. Više o tome pročitajte ovdje. Dakle, koristim ga umjesto okoloočne kremice navečer nakon skidanja šminke, a nanosim ga i na suhe obraze i dekolte koji zahtjevaju više njege, a pritom se ne maste dodatno. Primjetila sam da su mi mimičke bore koje vučem od 19-te godine ublažene, a koža je elastična i blistava! Možete ga naći u Kemig ljekarni - Baureova 5, Zagreb. Cijena za 50 ml je 30ak kuna, ako se dobro sjećam.

O Olay Beauty fluidu sam čitala dosta pozitivnih recenzija, a nikako se nisam natjerala kupiti ga iako sam se dvoumila između njega i Olivalove hidratantne kreme sa smiljem. U slučaju da mi niti jedna ne bude odgovorala, rekla sam samoj sebi da odustajem od drogerijskih krema i vraćam se La Roche Posay Hydreane Riche kremi. Srećom, ovaj fluid me toliko oduševio da nisam morala kupovati skoro 3 puta skuplji LRP. Iznimno lagan, upija se brzinom munje, hidratizira moju mješovitu kožu baš koliko treba, a pritom ne ostavlja masni trag ili film na koži. ODLIČNO surađuje sa podlogama, a jedina mu je mana što nema SPF. Potencijalna THE KREMA - ako mi se koža ne navikne na sastav dok ne potrošim cijelu bočicu.  Kupljen u DM, cijena 33 kn.


China Glaze Sunset Sail je predugo bio na mojoj wishlisti i sreći nije bilo kraja kad je napokon došao u moje ruke. Riječ je o nijansi iz Anchors Away kolekcije iz proljeća 2011. Sunset Sail je PREKRASNA nude boja, sa jačom breskvastom notom i skoro nevidljivim shimmerom. Ja sam oduševljena s njim, a imajte na umu da nisam baš sklona ičemu što je nude. S njim mi nokti ne izgledaju nevidljivo ili mrtvački, već sofisticirano i uredno. Nosiv je svugdje i u svako vrijeme i ovaj sam mjesec primjetila da često posežem za njim kad ne znam s kojim lakom namazati nokte baš taj dan. Formula je odlična, malo rjeđa, a za potpuno prekrivanje treba 2 srednje debela sloja, plus top coat za postojanost. Naručen od ebay sellerice beautyzone2007 za 50ak kn (stiglo za 5 dana, kao i uvijek <3).

Ovu bockalicu sam našla sasvim slučajno u beskrajnim bespučima eBaya za samo 20 kuna sa poštarinom. Kako nikad nisam isprobala bockalicu, a tek sam počela graditi vojsku četkica i kistova, odlučila sam ju nabaviti i vidjeti o čem je zapravo riječ. Došla je za tjedan dana, odlično upakirana, sa fejk logom MACa i brojkom 187 (koja je inače brojka MAC bockalice - prave). Malo se linjala dok sam ju prala, ali nakon toga je bila fantastična za podloge i nije se niti malo linjala iza! Blenda kao luda, jaaaako mekana, a opet tako čvrsta - kad ju postavite uspravno oslonjenu na dlačice, stoji kao neboder. Tople preporuke! Link


Sephorina četkica #45 me nije prvotno oduševila jednostavno zato jer joj nisam nalazila odgovarajuću namjenu, Mineralni puder ne koristim, nije bila dobra za BB kreme, eventualno za rumenila (ali je premala za tu namjenu), pa sam ju ostavila sa strane. Nakon kupnje bronzera, aplicirala sam ga s njom na obraze u malim kružnim pokretima i tu je rasturala! Odlično stapa bronzer sa kožom, kupi taman toliko proizvoda i buff-a ga (utrljava) u kožu pri čemu on postaje postojaniji. Od sintetičke dlake (cruelty free), lako se pere, iako kupi malo pigmente tamnijih proizvoda (npr crno sjenilo - ne pitajte kako je došlo do toga haha). Kupljena u Sephori za 50 kn. Ako ju želite kupiti, požurite jer se Sephora NAVODNO zatvara!

Golden Rose ruž #53 - jednom rječju, savršen. Detaljnu receniju i swatcheve pogledajte ovdje.

Balea me polako počela šarmirati sa svojim (sve boljim) proizvodima, a među njima se našla i ova tuširalica iz Limited Edition kolekcije, zvana Juicy Melon. Srednje kremasta, narančaste boje i dinjaste prirodne arome. Super čisti, a ono najvažnije za mene  - ne isušuje kožu! To me jako iznenadilo jer me do sad samo ulja za tuširanje (i to samo neka) nisu isušivala. Koža fino miriše nakon pranja, no taj se miris ne zadržava dugo što mi je drago jer mrzim imati odjednom 57245 mirisa na sebi. Kupljena u DMu po cijeni od samo 8 kn. U ponudi su još (bile) dostupne i kivi i šumsko voće, pa požurite ugrabiti svoj primjerak ako vam se svidila ova revenzija jer su količine ograničene.

A što vi volite u svibnju? Do tell, please. /dignose

10 komentara:

  1. ulje klica je odlično i za nokte i kožicu

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se. Stavljam ga u većinu domaćih preparata - od pilinga do ulja za kožicu noktiju :)

      Delete
  2. Imam i ja Olay gel za pranje lica i čini mi se dobar, stvarno ne isušuje, a dobro opere. Jedino mi se ne sviđa šta me oči jako peku od njega, tako da nesmijem ni približno blizu očiju s njime, čak ni između obrva. Uzela sam ga umjesto Neutrogeninog Pink Grapefruit s pumpicom - gel mi je inače odličan, uzela sam ga kad je tek došao i cijena mu je bila oko 35kn, a sad je na 49kn! Stvarno bezobrazno.

    ReplyDelete
  3. Mislim da moram prestati svraćati na tvoj blog jer ću inače bankrotirati! ;)Kod tebe uvijek nešto novo i zanimljivo! :)

    ReplyDelete
  4. Joj, mene taj Olay privlači, ali svugdje u sastavu viđam cetilni alkohol koji je inače jako komedogen, i znam da reagiram na njega. Ne usudim se eksperimentirati. :(

    ReplyDelete
  5. Nažalost moram prijavit ovaj Olay gel, koristim ga 20ak dana i napravio mi je nered na licu. Izbijaju mi prištići i miteseri su mi se razdivljali, a koža mi se puno više masti. Ništa drugo nisam mijenjala tako da nemam čemu pripisat pogoršanje osim tom gelu.


    ps. obožavam tvoj blog, jedan od najdražih, ako ne i najdraži. :) Usput imaš sličnu kožu kao ja pa mi tvoje recenzije pašu, a i generalno su odlične. Slike su super, tekstovi su super, šminka je za past na dupe... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš mi je žao za gel, meni je fantastičan :(

      i hvala na pohvalama, trudim se :D :*

      Delete
  6. ja bih Olay kozmetiku preporučila uvijek i svima. i to ovu kolekciju svakodnevnu roza (i zutu, mislim). Fenomenalne kreme za sitne pare, fluid odličan, ima i jača izvedenica ista takva krema, apsolutno fantastični. Probala sam više njihovih krema, preporučujem itekako toniranu kremu -koja dolazi u (SAMO - grrrr) 2 nijanse i cijena joj je 100 kn, ali ne za masniju kožu, jer je jako hranjiva i mašnjikava, za nas suhokošce savršeno. Imam i jednu dnevnu na pumpicu isto total effects 7 in one- uža tuba s pumpicom (kao i tonirana) antiaging, sensitive protection, koja je lagana i hidratantna a opet malo liftingasta za dan. Mislim da ta može fakat za sve tipove kože. I ima (što ovom roza fluidu jako fali) SPG 15. Imaju neke i koje mi se ne svidjaju,a to je aquashisics koja nit je hidratantna nit hranjiva, mozda za masniju kozu moze proc, i tako. Od proizvoda za ciscenje sam probala samo maramice i sasvim su solidne.

    ReplyDelete
  7. oš prodat ovaj sephora kistić mali debeli? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, zašto bih? To mi je najbolji kist za konturiranje ikad, a pošto se Sephora davno zatvorila ne bih imala kako kupiti novi...

      Delete

 

Newsletter pretplata