DIY ulje za zanoktice

Postoji jedan meni jako drag blog/sajt čija autorica piše o organskoj i prirodnoj kozmetici. Postovi su odlični, dizajn bloga odličan, način pisanja odličan. Riječ je o Viva Woman sajtu, a DIY projekt koji sam odlučila malo "ukrasti" od nje je ulje za zanoktice.
Nedavno sam si kupila manju zalihu ulja (badem, pšenične klice i ricinus) pa sam tražila po netu razne načine na koje ih mogu iskoristiti, pa sam u potrazi za tim naletina na Viva Woman i dotični post.

Ovaj mini projekt je super, zabavan i malo prljav :D Zato je toliko zabavan, pogotovo kad vam ruke osvanu do lakta u sjajilu.
Sve što trebate je: staro sjajilo koje više ne koristite ili prazna boca sjajila koju ste odlučili reciklirati i razna ulja. Najbolje je koristiti hladno prešana tj. nerafinirana ulja (to već vrapci čitavog Zagreba znaju), a ja sam upotrijebila maslinovo ulje, bademovo ulje i ricinusovo.


Žrtveno janje je bilo Rimmelovo Vinly Max sjajilo u nekoj mrljavoj nijansi koju ne pamtim. Rezultat impulzivne kupnje, a zbog loše kvalitete sjajila i ogromne četkice nije mi bilo žao žrtvovati ga. 

Dakle, operite unutrašnjost pakiranja. Yep, to je ljepljiv i musav posao i trebat će vam oko pola sata da isperete sav sadržaj. Savjetujem recikliranje nekog prozirnog i rjeđeg sjajila jer je meni ovo zadalo glavobolju do ibera. Sa mrežicom za suđe sastružite eventualne natpise radi estetskog dojma.



Za uglove i rubove upotrijebite štapiće za uši, koje možete savinuti pod raznim kutevima da skinete svaki trag sjajila. Kao što vidite, meni je ostalo malo ispod otvora ali pošto mješavinu ulja nanosim na zanoktice, nisam ciljala na 100% čisto pakiranje.


Evo kako izgleda smučkano ulje. Omjer ulja koja sam koristila je: 40% maslinovo ulje, 40% bademovo ulje i 20% ricinusovo ulje. Ricinusa ima najmanje jer je jako gusto i nisam htjela dobiti ulju mješavinu od koje će mi se ljepiti prsti. Slobodno dodajte drugih ulja kao što su ona od pšeničnih klica, koštica marelice, argan, avokado.. Što god imate u špajzi! Preporučujem pšenične klice jer je jako fino ulje sa puno vitamina E (čak 10 više nego kod ostalih ulja) i nije pregusto. Kemig, Kemig ;)

Uz ovo ulje veže i jedna mala ali simpatična anegdota; naime, kad mi je sestra vidjela ulje u pakiranju sjajila kako stoji na stolu kraj računala (gdje je večina mog dragocjenog šita <3), rekla je: "Ajme fuj, vidi što se desi kad se na sjajilo nakupi svega i svačega sa usana."
Na to sam ja nju pogledala:
 "Erm, to unutra je ulje za zanoktice koje sam sama smučkala."

A ona:
"Aha, ok.. Kul."

Moja familija 100% misli da u slobodno vrijeme pravim bojno oružje za Bliski istok. Kakvo bloganje, lol :D


Uglavnom, osim što sam se zabavila to popodne, usput sam i malo očuvala okoliš/reciklirala i uštedjela. Kad se usporedi materijal koji sam potrošila za izradu ovog DIY ulja i kupovni proizvod za njegu noktiju i zanoktica kao što je ova Essence olovka sa slike (jako dobar proizvod, fin miris btw) ispadne me skoro 4 puta jeftinije a jednako učinkovito i prirodnije.

I to je to. :) Uskoro ću napraviti blog o domaćem pilingu kojeg obožavam jer sam odustala od kupovnih pilinga za lice i tijelo. Stay tuned ;)

Post soundtrack: Grimes - Genesis

10 komentara:

  1. Ja imam Essence ulje sa doe foot aplikatorom, pa sam pokušala smućkati ricinus + maslinovo ulje ali mi se stvaraju neke grudvice kad pomiješam ova dva ulja :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemam pojma, evo ja gledam taman u ovo i nema nikakvih grudica, samo šljokice od sjajila prije lol. možda je ostalo nešto unutra pa reagiralo sa uljima?

      Delete
    2. Isto je ulje bilo, ono njihovo od marelice. Možda su ulja reagirala jedno s drugim, ne znam. Ma nije bed, i dalje mažem s tim i ništa mi se nije desilo. Još. :D

      Delete
  2. Vidiš vidiš, ovo je super ideja! :D Definitivno isprobavam :D Tnx ;*

    ReplyDelete
  3. Super ideja, definitivno ću probati i ovo da napravim, znaš kako se kaže, "There's no such a thing like overly moisturized cuticles" :))))
    Odličan post, btw, jako korisno

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata