DIY piling za kožu lica i tijela

Evo jedan brzinski DIY post za danas, pa kasnije nastavljamo u revijalnom tonu sa recenzijama..

Nakon kupnje nekoliko vrsta ulja koje sa pokazala u ovom postu, prošla sam pola Interneta u potrazi za receptima za domaće kozmetičke proizvode, a jedan od njih je bio piling sa kukuruznom krupicom.
Prvi put sam ga probala smučkati u jako maloj količini (da isprobam) a pošto me totalno oduševio, za vikend sam napravila veću količinu za lice i tijelo.

Za ovo će vam trebati:
- jedna posudica u kojoj ćete držati smjesu (ja sam koristila staru ambalažu MY Body pilinga iz Bipe - recikliranje ftw!)
- med (sami određujete količinu ovisno koliko želite da vam smjesa bude gusta)
- kukuruzna krupica/palenta
- hladno prešana ulja (ja sam koristila bademovo i ulje pšeničnih klica. Prestala sam sa maslinovim jer je komedogeno i preteško)
- malo vode da razrijedite smjesu


Ja mučkam u redoslijedu: med, krupica, ulja i voda. Važno je dobro promiješati jer je gustoća sastojaka totalno različita, pogotovo prije nanošenja. Kasnije će vam se faze razdvojiti dok posudica bude mirovala na ravnoj plohi (obavezno čuvajte na hladnom i suhom mjestu!), no možete ju slobodno promiješati prije sljedećeg nanošenja i biti će kao nova.

Inače, prije sam radila piling sa medom, maslinovim uljem i mlijekom ali sam skroz odustala od te kombinacije jer maslinovo ulje nije baš najpogodnije za njegu kože (kosa već može, iako ona tretirana silikonima teško ili skoro nikako ne upija ulja) a mlijeko ima tendenciju da se pokvari, makar držali smjesu u hladnjaku. Ovdje imamo nepokvarljive sastojke koji će vam zbilja dugo trajati. Mislim da sam negdje pročitala da je med jedna od rijetkih ili zapravo jedina nepokvarljiva namirnica na svijetu, čak su egiptolozi nalazili med prilikom iskapanja blaga u Dolini kraljeva u Egiptu i proglasili ga jestivim i nakon tisuća godina.
Sve je to, naravno, uz pretpostavku da se pravilno skladišti.

Da se vratimo na piling. Ovako izgleda gotova smjesa.


Kukuruzne krupice tj. palenta su izvrstan eksfolijator koji pošteno čisti sve sa puta. Ako bih usporedila grubost zrnaca sa nekim kupovnim pilingom (a bome sam ih isprobala..), onda bi to bio Balein piling za sve tipove kože u narančastoj tubici. Meni je savršen za piling lica, a koristim ga i za ostatak tijela jer mi za razliku od svih kupovnih (a i domaćih koje sam prije pravila) ne isušuje kožu niti malo.

Lice mi je nakon pilinga glatko kao površina stakla, a sve to sam postigla prirodnim proizvodima i to većinom onima koji se nađu u svačijoj špajzi. Toplo preporučujem svima koji vole prirodno, ne žele kupovati kupovne proizvode zbog štetnih sastojaka i kemikalija, za one koje vole grubo :D i za ekipu sa osjetljivom kožom. Veliki plus sastojaka u smjesi je da se ne lijepe za površinu tuša ili kade za kupanje.

I zapamtite - ako želite temeljiti piling nemojte grublje trljati smjesu u kožu, nego to činite duže nego inače (tako ćete spriječiti iritaciju kože). Obavljajte ovaj beauty ritual 2 puta tjedno za najbolje rezultate.

Post soundtrack: Marina and The Diamonds - Living Dead

7 komentara:

  1. baš mi je drago što objavljuješ DIY postove :)) stvarno ima kvalitetnih ideja za uštediti novce i prirodnim putem njegovati kožu. btw da li držiš smjesu u frižideru i koliko dugo može trajati otprilike?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne držim ju u fridžu, već u ormariću u kupaonici - može ti tako trajati 2-3 tjedna ziher jer se nema što pokvariti u njoj, kao što napisah u postu :)

      Delete
  2. Ovo moram probati! Koliko otprilike koštaju ova ulja? Ovo bademovo si kupila u ljekarni? Kako znati je li hladno prešano? Mislim da bi bilo zgodno kada bi napravila neku recenziju ovih ulja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bademovo sam kupila u ljekarni i to je baš njihovo hladno prešano ulje, 100 ml = 18,50 kn. nema nekog pouzdanog testa, vjerujem tetama u ljekarni, ali možeš ih žicati certifikate, valjda imaju tamo. mislila sam ulja recenzirati usporedno sa DIY postovima, ali mogu napraviti i solo post, nije bed.

      Delete
    2. i zaboravih - u Kemigu su ti ulja od 50 ml max. 30 kn (kako koja, argan je malo skuplji pa je 50ak a 100 ml 70ak kn.) mislim da sam pš. klice platila max. 35 kn, a ricinus 17 kn.

      Delete
  3. Super DIY i stvarno je za svakoga. Meni je u zadnje vrijeme baš bed kada npr vidim koliko je hemikalija u nekom proizvodu koji bi trebao biti zdrav za mene.
    I u pravu si za med, namirnica je koja se može čuvati jako jako dugo vremena ako se pravilno skladišti, znači na suhom mjestu na temperaturi od 15 do 19 stepeni, zagrijavanjem meda iznad 40 stepeni dobivamo neke neželjene sastojke...
    I ja ću sad da prestanem :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata