Sapunoteka "Lavanda" i "3 Boje Plavo" sapuni


Za Sapunoteku i njene proizvode sam čula davno prije, ali me nisu previše intigirali sve dok nisam prošetala Gundulićevom ulicom i nanjušila predivan miris iz jednog haustora. U njemu se skrivao mali dućan sa second hand odjećom, knjigama i Sapunotekinim mirisnim proizvodima. Odabrala sam dva sapuna koji su mi najbolje mirisali - Lavanda (50 g, 13 kn) i 3 Boje Plavo koji je bio na sniženju (100 g 15 kn, redovita cijena 25 kn).


Lavanda je sapun koji je potpuno zarobio moje srce. U okruglom pakiranju od 50 g skriva se mali ali premoćan sapun na kojem piše da je izrađen od 72% maslinovog ulja, tj. (kako piše na pakiranju) - saponificirana ulja masline, kokosa i suncokreta, voda, glicerin (koji prirodno nastaje saponifikacijom), eterično ulje lavande i cvijet lavande. Odabrala sam ga jer je predivno mirisao - umirujuće i blago. Inače volim lavandu kao sastojak u kozmetičkim proizvodima (jedino je upitno u kojem je postotku ta lavanda zastupljena u kupovnim proizvodima, tj. njeno ulje) ali mi često bude prejaka (pogotovo ako se koristi kao miris ili osvježivač za prostorije), ali ovdje to nikako nije slučaj.
Ovo malo čudo je totalno multifunkcionalni proizvod, kao i svi njihovi sapuni, što ćete vidjeti kasnije. Prvo sam ga upotrijebila za pranje kože tijela nakon čega mi je ona bila mrvicu suša nego kad koristim kupovna ulja za tuširanje (mislim, ipak je o sapunu riječ!), ali koža mi je bila nevjerojatno mekana nakon pranja. Nisam osjećala neku veću isušenost, a osjećaj čistine koji je vladao je bio predivan. Čisto, čisto!
Zatim sam ga upotrijebila za pranje lica nakon skidanja šminke sa bademovim uljem i nakon njega nanjela dobru staru La Roche Posay Hydreane Riche kremu i otišla u krevet. Znate kako se oduvijek žalim kako imam strašno masnu kožu na t-zoni, koja je najodvratnija ujutro nakon spavanja? Doslovno slojevi i slojevi sebuma, užasno.. E pa, kombo pranje lica ovim sapunom + LRP krema moju kožu skoro pa totalno matira do jutra! Napokon se budim normalna lica. Ne znam jesu li anđeli sletjeli na zemlju pa izmislili ovaj sapun, ali bome je vraški dobar. Znate samo koliko sam tonika, seruma, fluida i šita potrošila na matiranje?? Bitno je napomenuti kako ovaj sapun ima i prave komade cvijeta lavande u sebi koji su sve osjetniji što se sapun više troši pa dok se perete s njim (lice ili tijelo), pa dobivate blagi piling efekt :D
13 kn i imate toliko proizvoda u jednom - gel za tuširanje, gel za pranje lica, piling tijela, piling lica, jutarnju ili večernju umivalicu... Sapunoteka, HVALA TI!



Drugi sapun koji sam kupila ovom prigodom me nije toliko oduševio za kozmetičke svrhe kao Lavanda, ali je njegova multifunkcionalnost zasjala na nekim drugim područjima. Sapun 3 Boje Plavo.


Naravno, isprobala sam ga za tuširanje i umivanje i jednostavno je pao na testu :( Ne znam u čemu je problem, tj. u kojem sastojku je problem, ali ovaj sapun zbilja isušuje. Bio je na sniženju, kako sam prethodno i napisala, jer se nije dobro prodavao a iskreno me i ne čudi nakon efekta koji je ostavio na mojoj koži. Jako ugodno i svježe miriše, doduše, no nisam se mogla natjerati da ga dalje koristim za pranje kože.
I onda mi je sinulo. Ako su ovi sapuni toliko multifunkcionalni i zdravi, zašto ga ne bih isprobala na način na koji se ne bi puno ljudi sjetilo? Pranje veša :D Da, dobro ste pročitali. Znate kako uvijek imate jednu majicu ili grudnjak koji su nošeni nekoliko dana ali nisu puno prljavi, već im treba ručno pranje da ih malo "osvježi"? Ili ste kupili novi odjevni predmet, a ne želite čekati da dođe na red za pranje u veš mašini koja bi ga ionako jako zgužvala, možda čak i obojala i to sve sa agresivnim kemikalijama? Uzela sam jednu majicu koja je bila čista i prethodno ručno oprana, ali je imala jednu flekicu na dnu koja je nastala od kufera u kojem sam ju furala tijekom putovanja. Oprala sam taj predio sa ovim sapunom (malo sam se brinula kako će maslinovo ulje reagirati na tkanine, al ajd) i flekica je skroz nestala. Onda sam ju totalno izribala u sapunu i majica je izgledala super! A tek miris...
Nisam napomenula kako se ovi sapuni fino pjene. Neki više, neki manje, ovisno o sastojcima, ali dovoljno da ne budete razočarani u njih. 3 Boje Plavo sam odlučila iskoristiti kao sapun za pranje ruku i veša jer nisam ga se željela nipošto odreći, a ionako već dugo vremena razmišljam kako da što više kupovnih proizvoda sa pitaj-vraga-kakvim sastojcima zamjenim sa ovako prirodnijim stvarima, pa sam bacila i oanj nesretni tekući sapun za pranje ruku na pumpicu. Iš tekući, iš! Sapunoteka, i opet ti hvala, al ovaj put od moje odjeće i ruku! :D



Sapunoteka je obiteljski obrt iz Šibenika, a njihove proizvode možete kupiti na dvije lokacije - u dućanu u Zagrebu, Gundulićeva 11 ili na webshopu: http://sapunoteka.com/
Svi njihovi proizvodi su ručno rađeni, na bazi maslinovog ulja, uz dodatke hladno prešanih (nerafiniranih ulja) koja tako volimo! Također, ne testiraju svoje proizvode na životinjama, veganski su (nemaju sastojke životinjskog podrijetla) i stalo im je da njihovi proizvodi imaju visok udio sastojaka domaćeg porijekla.




Nakon Lavande i 3 Boje Plavo, zaletila sam se ovaj tjedan opet do dućkasa i kupila: Pivski sapun i Bijelo zlato ili sapun od čistog maslinovog ulja. Recenzije i slike uskoro!

0 komentara:

Post a Comment

 

Newsletter pretplata