Review: NYX Cream Blush in Red Cheek


Iako sam na samom početku bila skeptična oko nabave crvenog rumenila i to još u kremi, Red Cheek me osvojio nakon mnogo pročitanih recenzija i swatcheva (kako to inače biva..).
Nakon posla na Danima ljepote, ovo je bila prva stvar na što sam potrošila novce :) Dost dugo sam ga željela, od Nove godine ako se ne varam, uz nijansu Glow, no ovaj mi se činio boljim uz sve crvene ruževe koje imam po pitanju nijanse.


Red Cheek je iznimno hladna crvena nijansa. Ovisno o tonu kože, može bacati i na fuksijastu, što se srećom ne vidi pretjerano na mojoj koži. Mislim da ova nijansa ne bi nikako stajala na tople podtonove, samo na hladne i neke neutralne. Rumenilo je luđački pigmentirano i to bih istaknula kao njegov najveći plus. Ako bih ga krenula uspoređivati sa Illamasquinim krem rumenilima, rekla bih da je ovo manje kremasto i stoga se teže blenda. Teže, ali nije nemoguće. Zanimljivo je kako na koži i usnama ostavlja mat finiš, dakle nema dewy efekta kao kod Illamasque. Zbog iznimne pigmentiranost, dovoljan je jedan blagi dodir prstom u rumenilo nakon čega ga utapkate "točkasto" u kožu i onda blendajte kistom. Za ovakve proizvode najbolji su sintetički kistovi kraće ili srednje kratke dlake. Ako biste ga aplicirali na usne, prsti bi učinili preveliki nered i nedovoljno preciznu aplikaciju, pa preporučujem kistić za ruž, također od sintetičke dlake. Usudila bih se reći da ovo mi ovo rumenilo čak bolje sjeda kao ruž nego kao pravo rumenilo. Kao što sam prethodno napisala, efekt je mat ali ne isušuje, vjerojatno zbog kremaste formule. Poprilično je postojano - nakon nošenja i skidanja ostaju tragovi na blazinici i koži, što je plusi i minus u jednome (neće brzo nestati s lica i usana, ali će ostati tragovi nakon skidanja).


NYX Red Cheek gusto naneseno, lagano zblendano, potpuno zblendano


  NYX Red Cheek - lijevo: prije aplikacije, desno: nakon aplikacije

Naručila sam ga na eBayu, od provjerenog sellera imenom Pork Daisy (isyncinc). Za 9,5 $ (57 kn) dobijete 3,5 g proizvoda, a kod istog sellera možete dobiti 2 kremasta rumenila za nešto manje od 100 kn. Došlo je za 10 dana.

Ukratko: Ovo rumenilo mi se stvarno sviđa jer nemam ništa slično u svojoj kolekciji, a kao što vidite multipraktičan je proizvod. Više paše kao ruž nego rumenilo. Malo se teže blenda i zahtjeva iznimno laganu ruku. Mat finiš. Postojano. Idealan je za vas ako volite krem rumenila, imate i koristite crvene ruževe i hladnog se podtona. Dajem mu ocjenu 8/10 zbog težeg blendanja i želje da je barem mrvu toplija nijansa.


Pravo proljetno rumenilo i ruž koji zbilja osvježavaju lice!

Post soundtrack: Telepopmusik - Breathe

13 komentara:

  1. Ja bas volim crveno na licu <3
    gledala sam to nyxovo ali je...kremasto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhahaha, znam te :D
      a čuj, uzela bih ja Panic od Illamasque al mi više pašu kremasta. dođe ti na isto, samo ovisi što voliš po pitanju agregatnih stanja :D

      Delete
  2. Predivan je! Ja sam rose petal kupila za samo 6 dolara na cherry culture čini mi se. Ali stvarno moram probati crveni! Divno ti stoji!

    ReplyDelete
  3. Umirem! Koliko je sličan Ravishu od Ilamasquae? Ili, kojem Ilamasquinom je najbliži?

    ReplyDelete
    Replies
    1. koliko sam uspila viditi sve, Ravish je mnogo tamniji od Red Cheeka, iako su slični kad se skroz izblendaju. Devour je sličnom inteziteta, ali topliji. tu je još Brazen, koji je malo tamniji od Devoura ali opet toplog podtona. Red Cheek je iznimno hladan, ništa slično Illamasqua nema.

      ovo NYX-ovo rumenilo ima dvije bitne prednosti prije Illamasquinih krem rumenila: dugotrajnost (traje cijeli dan na obrazima, Illamasqua ni pola dana) i cijena (57 kn vs 155 kn). ako si hladnog podtona nemoj se misliti i uzmi ovaj, nećeš požaliti. ali ako baš želiš Illamasquino onda samo daj :D

      Delete
    2. Hladna sam i mnogo svijetla, zato mislim da mi Ravish ne bi ni stajao koliko je taman. U ovo sam se zaljubila, makar ga bilo teško izblendati...

      Delete
    3. Ravish nije taman, no preprejako je pigmentiran. Najljepsa boja ikad, no ja sam ga prodala jer nisam bila dovoljno vjesta s tom hiperjakom bojom i nisam imala dovoljno dobar kist isto...

      Delete
    4. i Ravish nije ni slican ovome. Ovo je puno vise crveno, dok je Ravish nesto izmedju maline i cikle, ovisi kako se izblenda, moze mijenjat boju (nadogradnjama) kak god hocete. Po meni, pase i hladnom i toplom tipu.

      Delete
  4. Znam da je post o rumenilu, ali ja sam fascinirana kako si krasno izvukla ovu liniju tuša! Ovaj look ti savršeno stoji!

    ReplyDelete
  5. presavršeno ti stoji, da. mislim da si našla u njemu svoju boju!!!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata