Offtopic post: Riži-biži et al.

Obožavam riži-biži. Mogla bih pojesti svaki dan tonu tog jela.
To je zapravo piletina sa rižom i graškom, a recept je mamin.

Kad iz ovih divota:


nastane ova divota:


Pardon na prljavom šporetu :D
Jelo je fakat fino i ukusno, a bome i brzo. Idealno kad vam se ne da zezati sa previše sastojaka i/ili kad nemate previše vremena.
Sastojci za jednu osobu su: 1 file mrtve životinje (moj favorit je kokoš), nekoliko šaka riže, jedna-jednaipol šaka graška, malo maslinovog ulja (volem jako!), malo soli i 3 dcl vode. Za nahraniti 2 osobice vam trebaju 2 filea mrtve životinje, malo više riže i graška i cca 4 dcl vode. Stavite ulje na tavu, zagrijte, ubacite meso narezano na kockice, pa rižu i grašak i dodavajte vodu dok ne ispari sve. Bez puno filozofije.

Inače, shvatih da mi blog postaje pomalo zamoran i jednoličan, pa odlučih češće stavljati ovakvih offtopic postova. A svatko voli bolje upoznati osobu čije članke piše, pa je ovo odlična prigoda.

Cijeli tjedan slušam samo nekoliko pjesama preko Jubitoa (jadan moj muzički folder na compu..), a jedna od njih je i ova genijalna stvar:


I njezin presavršeni The Magician remix <3

Sad sam u fazi prirodne preparativne kozmetike, a bacila sam se na izradu domaćih proizvoda, tipa piling za lice i tijelo ili ulje za zanoktice u recikliranoj ambalaži sjajila. Ipak je sutra Dan planeta Zemlje! Kao da nije dovoljno što recikliram plastične i staklene boce, te stalno nosim platnene vrećice u dućan. Ok, ne toliko često koliko bih željela al 70% vremena. Plastične me tako nerviraju - samo se nakupljaju po stanu, ružne su i smrde. A toliko lijepih platnenih shopping vrećica :OO

U zadnje vrijeme bome zapostavljam i modu kmeč :( Uvijek sam u nekim fazama (zapravo, ja sam hodajuća Faza), a zadnjih godinu dana je to kozmetika i šminka, a odjeća nikako da dođe na red. Imam odjeće sasvim dovoljno, ali nemam štosnih i trendy komada, na tome nikako da proradim..
Prošli sam tjedan kupila predivne H&M platforme pune pete kraljevsko plave boje koji su me totalno oduševile i moram obavezno kupiti i crne. Od ostalih komada mi kronično fali torbica, pogotovo klačeva i nakita.
eBay, nešto sitno kuna

H&M, 179 kn

Zara TRF, 199 kn


Najkul naočale ikad - Calvin Klein, 167 $ :(


Evo, ispisala sam se randomnessa. A vi, kako te? Što mućkate ovih dana?

6 komentara:

  1. Isto jako volim ovo jelo, samo što meso prepržim na luku i dodatno ga začinim rajčicom, curryjem, paprom i chilijem. :) I sama sam fazi prirodne kozmetike, a što se tiče odjeće tu konstantno zakazujem, odem u shopping i vratim se samo s kozmetičkim stvarčicama, toga nikad dosta, a odjeće je ionako pun ormar! :)

    ReplyDelete
  2. njami :) Želim čuti za homemade ulje za zanoktice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bit će uskoro post o tome. imam i zilijun recenzija proizvoda :))

      Delete
  3. ja jako podržavam ideju platnenih vrećica :D ne-uporaba plastičnih vrećica je nešto najjednostavnije što svatko od nas može učiniti za spas planete!

    ReplyDelete
  4. i ja stalno imam u planu pisat ovako random postove, al na kraju nikad nista ne napisem, morat cu e ocito vise potrudit :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata