Nakon BB krema stižu - CC kreme!


Nakon što su BB kreme (o kojima sam pisala detaljnije tu) osvojile zapadno tržište i doživile mali milijun inačica, azijsko tržište je lansiralo "novo kozmetičko čudo" - CC kreme.
CC kreme (skraćenica za Color Control) su predstavljene kao poboljšana verzija BB krema. Već se sad naveliko koriste diljem Azije, a korisnici tvrde da "daje bolje prekrivanje s laganijom formulom".
CC kreme također, donose neke od sljedećih prednosti (u odnosu na BB kreme): jače prekrivanje (pri čemu se može konkretno govoriti o poistovjećivanju sa klasičnim podlogama i puderima), veći SPF faktor i zaštita od UVA i UVB zraka, prirodniji finiš, veća hidratacija i kontrola sebuma u jednom, manje masna formula i (možda najbitnije) - tamnije (prirodnije) nijanse koje nismo mogli naći u BB kremama (s obzirom da su potonje imale efekt posvijetlivanja a bile su prvenstveno koncentrirane na Azijsko tržište, što objašnjava svijetle nijanse sa sivim podtonovima).
Puno tvrdnji i obećanja odjednom, zar ne?

Prednosti CC krema u odnosu na BB kreme možete vidjeti i na sljedećoj slici:


Da je azijsko tržište već sad zaluđeno CC kremama, pokazuje i tona šarenih reklama koje plijene pažnju htjeli mi to ili ne i tjeraju na zaboravljanje, oh tako zastarjelih, BB krema:




A tu je naravno i Chanel sa svojom CC kremom:

Jedna od prvih zvijezda koje su pogurale (a ujedno i lansirale svoju verziju CC krema) je bila Miss Singapur Universe 2009 Rachel Kum. Njena CC krema je izašla već 2011.godine nakon 2 godine usavršavanja, a sama krema - Mineral Color Control Blemish Balm je hvaljena na sva zvona, čak i među top azijskim visažistima i profesionalcima. Danas je lansiran daleko veći broj krema, iako se na eBayu i sličnim sajtovima teško nalaze, što je dokaz da nismo na vrhuncu boom-a ovog kozmetičkog noviteta.

CC kreme će sigurno brzo osvojiti zapadno tržište, a nama preostaje da ili odolimo trendu, držeći se svojih BB krema koje nam šljakaju dosta dobro ili pokleknemo i nabavimo svoj primjerak CC kreme. Što ćete vi odabrati?

17 komentara:

  1. Probat ćemo i to čudo ;) !

    ReplyDelete
  2. Mislim da ćemo kad tad i mi pokleknuti! :)

    ReplyDelete
  3. kakve će onda tek biti DD kreme, hahahahaah
    moram prvo probit led s nekom BB, pa tek onda razmišljati o ovoj :)

    ReplyDelete
  4. EEee.. a ja jos razmisljam o narucivanju bb kreme s' neta...

    ReplyDelete
  5. kupila bi onu u prvom redu samo zbog rozog leopard uzorka :P ja sam nedavno počela koristit bb kremu (skin79 gold) i oduševljena sam, tako da ću svakako pružiti šansu i ovima, kad već tvrde da su još bolje

    ReplyDelete
  6. Čula sam za njih i naravno da ću isprobati koju. ;)

    ReplyDelete
  7. ja tek krećem u avanturu isprobavanja bb krema. :/
    ali vjerojatno će i ove doć na red kad tad :)

    ReplyDelete
  8. O bože, kaj budu još zmislili... već sam rekla da nisam neki fan ni ovih BB, tak da neću probat CC :)

    Odličan post, ljubim te...

    ReplyDelete
  9. oh noez, peglanje kartica slijedi uskoro :D

    ReplyDelete
  10. hahaha ovo je prvi put da čujem za njih! ne mogu vjerovat :D ja sam poprilično zadovoljna za sad svojim bb kremama, i to toliko da puder koristim samo navečer tj. za neki full make up, i još imam u planu isprobat neke.. tako da će cc kreme pričekat dok ne postanu dostupnije a možda i jeftinije (ako dobro pretpostavljam da su trenutno ipak skuplje od većine bb krema..)

    ReplyDelete
  11. ne nalazim ništa na eBay, gdje ima toga za naručiti:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. slabo su zastupljene na eBayu, nije još boom postignut - kao što napisah na kraju posta ;)

      Delete
  12. Ajde da vidim! Meni su BB kreme bile premasne, pa se ovim CC baš veselim :)

    ReplyDelete
  13. Iako nisam fan BB krema, zapravo niti jedna koju sam probala me nije oduševila, CC kreme su mi baš drage. Probala sam ih par i trenutno imam jednu od Max Faxtora s kojom sam baš zadovoljna - odlično prekriva (iako ja baš nemam problematičan ten) i jako je lagana, nemam onaj osjećaj teške šminke na licu :))

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata