Made in Croatia: BioBaza (recenzija)


Za mene je BioBaza univerzalna krema bila jedna od onih stvari koje sam tjedan ili dva mrko promatrala na policama drogerija i za koju se nikako nisam mogla natjerati da ju uzmem unatoč povoljnoj cijeni od 15 kn za 90 ml proizvoda. Prije koji tjedan sam bila u lovu na a la naturale kozmetiku pa sam i nju ugrabila jer je pakovanje obećavalo toliko pozitivnih stvari.

Hrvatski proizvod, na čijem pakovanju piše da testirano u labaratoriju, a proizvodi ga Magdis d.o.o. u Sv. Nedelji. Bez konzervansa, mirisa i bojila, ph neutralna i izrazito hidratantna. Ajd dobro, rekoh, nije da imam beskrajno pozitivno iskustvo sa univerzalnim kremama (užasavam se Melema, za vašu informaciju), pa ako mi ne bude pasala, pomoći ću barem domaćoj industriji. Živio patriotizam u vidu kupovanja krema.

Ipak, BioBaza univerzalna hidratantna krema za lice i tijelo (koji joj je puni naziv) me nije ostavila nimalo ravnodušnom. Prva pomisao koja mi je prostrujala mozgom nakon nanošenja je bila "O hvalim te Bože, napokon krema bez mirisa!" Da, ova kremica je 100% bez mirisa što mi ITEKAKO odgovara a vjerojatno bi i vama da (ako smo imalo slične) koristite milijun proizvoda za njegu i ljepotu i SVI imaju parfeme/mirise u sebi. Nema ništa gore kad izađem iz kuće, a krema za tijelo, gel za tuširanje, šampon, parfem, krema za ruke, balzam i što sve ne mi miriše na skroz drugi način.

Potvrđujem da je krema IZUZETNO hidratantna. Na prvi mah sam joj dala namjenu kreme za ruke, no kasnije sam otkrila da je ova kremica i izuzetno dobra kao: losion za tijelo, krema za lice, krema poslije brijanja, krema za ruke, krema za stopala, itakodalje itakodalje.. Za 15 kn dobijete toliko proizvoda u jednom, nevjerojatno!

Nakon naošenja, ostavlja bijeli trag koji se izvanredno BRZO upija. Koža je jako mekana i nahranjena, bez masnog osjećaja, filma, neugodnog mirisa, žarenja i sranja. Krema je gusta, ali se jako lako razmazuje i upija.
Najviše me oduševila kao krema za lice (noćna, prvenstveno) jer ne masti lice a daje mu točno onu količinu vlage koja bi trebala prije spavanja, pogotovo ako ste prije toga napravili piling, čišćenje pora trakicama i sl.

Možete ju pronaći u DM i Kozmo drogerijama. Svakako ju preporučujem svima, pogotovo onima koji traže prirodnije alternative za njegu kože, a ne boje se isprobati nešto novo. BioBazo, svaka čast!



16 komentara:

  1. Hah, eto vidis kak je to od osobe do osobe. Meni je ta krema katastrofalna, premasna mi je sama po sebi i jos mi se dodatno i lice masti od nje. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakva ti je koža, masna? ja sam dehidrirana svugdje i ova krema mi fkt dobro vlaži kožu

      Delete
    2. Masna mi je T zona, ali stvarno malo, sve ostalo je suho, i to dosta. I zapravo mi i je cudno kaj ju onda tak masti. Tipa, nanesem je navecer prije spavanja, i ujutro se probudim toliko masna da reflektiram.

      Delete
  2. Ja cu joj dati sansu. :D
    Zvuci mi kao krema koja bi meni definitivno mogla odgovarati. :)

    ReplyDelete
  3. ja sam već neko vrijeme vjerna kremi za čišćenje šminke s kojom sam jako zadovoljna(530 ml=40 kn!), ali definitivno ću isprobati i kremu za lice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikad nisam probala tu njihovu kremu za čišćenje lica, radije šminku skinem s uljnom emulzijom (ili uljima općenito), manje potrošenih blazinica, a i smanjim si vrijeme umivanja i čišćenja lica. ;) No ne paše svima isto, znam hrpu ljudi koji su reaktivni na razne supstance (ulja, mlijeka za skidanje šminke, tonike) pa čim nađu nešto što im paše drže se toga kao pijani plota. Dobro je da tebi djeluje. ;)

      Delete
  4. Cula sam da se nekima svida i nekima ne xD Ali isplati se probati :D

    ReplyDelete
  5. ne kuzim sto ce im SLS u njoj, al ne moze bit strasno losa s tako malo sastojaka koji su osnovni za svaku kremu jer nema sto puno radit nered na kozi

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, ni meni nije jasno. on se ponaša slično sapunima - ima svojstva čišćenja/pročišćavanja, jel tako? fkt čudan sastojak za običnu kremu :/

      Delete
  6. Pozz svima :)
    Malo prije sam sličan post napisala i na jednom drugom blogu... Anyway, kupila sam kremicu prije par tjedana i među sastojcima navedenim na tubici nema SLS-a!!
    Mada mi je čudno, budući da je na pakiranju navedeno, da je kremica proizvedena do 99% prirodnih sastojaka, kako to da su na drugom i trećem mjestu Petrolatum, Paraffinum Liquidum??!!
    Anyway, krema je na mom mješovitom licu ostavila dobar dojam, pogotovo za večernju njegu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Očito su izbacili SLS iz popisa sastojaka (nadam se, jer ako im sastav ne prati deklaraciju onda je veliki no-no), iako je paraffinum liquidum i dalje tu. Dolje sam odgovorila zašto ga ne volim, pa zato ovu kremicu ne bih više kupila, ok je bila, ali sam u zadnje vrijeme pronašla hrpu boljih proizvoda sa normalnijim sastavom.

      Delete
  7. Menen zabrinjava taj "paraffinum liquidium", inace obozavam Biobazu al se svaki put najezim kad vidim parafine (i ostale naftne derivate) u bio-proizvodima....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila sam uvjerena da sam tu ostavila odgovor na tvoj kometar prije 3 minute, ali očito Google kenja.. Naime, i ja aktivno izbjegavam mineralno ulje u proizvodima već neko duže vrijeme (godinu i sitno) jer ne koristi koži nikako, pogotovo suhoj, niti može ništa vani niti unutra. Proučavala sam sastojak (kao i mnoge druge) na netu i do sad nisam naletila na tvrdnje da je komedogen, no ne želim hodati okolo sa filmom min. ulja na koži. Radije napravim nešto sama doma (DIY)...

      Delete
    2. (zato ne bih više kupila ovu kremu mada mi je bila dobra u tom periodu)

      Delete

 

Newsletter pretplata