Favoriti u travnju 2012

Ovaj mjesec sam imala fazu preparativne kozmetike, pa sam isprobala dosta mazalica i sl., no koristila sam i neke starije no odlične proizvode dekoratrivne kozmetike.

U travnju volim:

1. Balea ulje za tuširanje
2. Biobaza univerzalnu hidratantnu krema za lice i tijelo
3. Sapunoteka sapune
4. Sephora Triple Action maskaru
5. Essence Extra Longlasting Eyeliner Pen
6. Essence Nail Art Twin Colour Base - Bella


Prije Balea ulja za tuširanje sam probala dosta uljnih tuširalica (od Afrodite do La Roche Posaya) koje me nisu pretjerano oduševile (u najbolju ruku su bile dobre). Premišljala sam se oko ovog proizvoda neko vrijeme jer nemam najbolje iskustvo sa Baleom osim sa par proizvoda, no zbog povoljne cijene od 15ak kn za 250 ml sam popustila.
Ovo ulje ima polugustu forumulu, blago se pjeni a ima blag i ugodan miris. Dobro čisti kožu, a nakon tuširanja koža je jako mekana i ne trebam stavljati nikakve losione iza. Nisam imala nikakve reakcije, zatezanja ili promjene na koži. Definitivno odličan proizvod za zimski period, ali i svako doba godine ako (kao ja) imate suhu kožu tijela i ne volite ili nemate vremena mazati se losionima iza tuširanja.


Biobazinu univerzalnu hid. krema za lice i tijelo sam recenzirala ovdje. Odlična univerzalna i poprilično hidratantna krema, koju najčešće nanosim na kožu nakon brijanja, koristim kao noćnu kremu ili kremu za ruke. Uistinu je univerzalna (a nemam najbolje iskustvo sa takvim proizvodima, uvijek negdje zaštekaju!) a jednostavni sastojci, bezmirisna formula i gustoća ove kreme ju čine must-have proizvodom među mazalicama.



Sapunotekini sapuni su jednostavno odlični. Ove mirisne, blage i hidratante sapunčeke bi trebao isprobati svatko tko voli prirodno i domaće, uživa u tvrdim ručno rađenim sapunima ili jednostavno želi isprobati nešto novo. Recenziju za 3 Boje Plavo i Lavanda sapune možete pogledati ovdje, a recenzija za Pivski i Bijelo zlato sapune dolazi uskoro! Moji favoriti su Lavanda i Pivski.



Sephorina Triple Action maskara (u plavoj i crnoj varijanti) je zasigurno najbolja dnevna maskara koju sam probala u zadnjih nekoliko godina. Prvo sam kupila plavu jer ju izbacuju iz prodaje (buu!) na sniženju za 45 kn (redovita cijena 90 kn) i oduševila me, pa sam morala kupiti crnu i nije mi bilo žao kupiti ju za puni iznos. Ova maskara pruža izvrsnu definiciju i dužinu trepavica. Ako očekujte volumen, preskočite ju. Ima posebnu četkicu koja se od dna prema vrhu sužava, što neodoljivo podsjeća na četkicu Lancome Hypnôse Doll Eyes maskaru (samo što vam se ova neće osušiti prebrzo :D). Detaljna recenzija uskoro!



A evo jednog proizvoda kojeg sam kupila prije skoro pola godine, a još je živ i radi :D Riječ je o iznimno pigmentiranom i preciznom Essence Extra Longlasting Eyeliner Pencil ili po naški, tuš-markeru. Koristim ga za dramatičan cat eye ili bilo koji drugi jači potez tušem, a zbilja je prokleto dobro pigmentiran i postojan (svejedno ne preporučujem trljanje očiju tijekom dana). Doduše, ima jednu gadnu manu - ako se ne drži uspravno, lako se osuši, pa savjetujem da ga držite u čašici sa ostalim olovkama ili kistovima. Da je vodootporan, bio bi savršen.


Još jedan proizvod koji su izbacili iz prodaje - Essence Nail Art Twins Colour Base - Bella ili jednostavno Bella. Službeno, moj najdraži lak IKAD. Obožavam njenu formulu i pigmentiranost (jedan od najpigmentiranijih lakova koje posjedujem!) - praktički je jedan sloj dovoljan za potpunu prekrivenost nokta, no ja stavim 2 sloja čisto iz navike a tako mi se teže izliže. Ima dobru četkicu, ravnomjerno se nanosi i dosta dugo drži i bez zaštitnog nadlaka. Kad sam čula da ju izbacuju iz prodaje, kupila sam još jednu bočicu koja strpljivo čeka u kutiji sa ostalima, dok trošim preostalu polovicu ove bočice. Zašto uvijek izbace najbolje stvari samo da naprave mjesta za veće šitove? :(

Nisam pofotkala Bellu na noktima jer sam potrošila Sally Hansen Nailgowth Miracle i nokti su mi odmah izvršili samoubojstvo i užas su, pa evo slike sa weba :zubo:


A što vi volite u travnju, koji su vaši favoriti? :)


4 komentara:

  1. Essence stay all day korektor, essence souffle rumenilo i one by one :)

    ReplyDelete
  2. svidja mi se recenzija tusiralice, mislim da bi je mogla probat kad potrosim trenutnu

    ReplyDelete
  3. Ja cu definitivno probati ovu balea tusiralicu :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata