Catrice Revoltaire LE lipstick: Nude Alarm


Ok, priznajem - nemam previše sreće sa nude ruževima. Često izgledam s njima kao mrtvac, a najbolje mi pašu crveni ruževi. Zato ih imam samo nekoliko u kolekciji a jučer im se sasvim slučajno za posjeta Mulleru u CC1 East pridružio i Catrice Revoltarire LE ruž u nijansi Nude Alarm.
Na ruci je ruž imao predivnu nude breskvastu boju pa sam ga odlučila kupiti jer druga 2 - Colour Bomb i Bloody Red imaju dosta blizanaca u mojoj kolekciji. Moram istaknuti kako mi je ovo do sad najljepša Catrice kolekcija, po pitanju dizajna ambalaže.


Nude Alarm je, dakle, nude nijansa sa blagim breskvastim tonom i sitnim shimmerom koji je vjerojatno tu da bi ruž izgledao življe. No ni to ne pomaže mojim usnama koje su skroz odbile suradnju s njim, pa ću staviti samo slike swatcha na rukama. Ruž je srednje kremast, lako se razmazuje i treba vam 3-4 sloja da biste postigli potpunu prekrivenost jer je lagan. Rijetko kad ruževi potpuno promijene boju na mojim usnama u odnosu na prethodni swatch na ruci. Moram priznati da sam razočarana i nisam sigurna hoću li ga koristiti. Vjerojatno zato jer sam toliko navikla na jače boje (usne su mi prirodno jako blijede) i teško nalazim nude ruž s kojim ne izgledam mrtvački (kao neki sa ljubičastim ruževima :D). Ne znam koliko je postojan jer ga ne planiram nositi na usnama duže od današnje 1 minute. Okus mu je pomalo kredast ali brzo nestane, a nisam osjetila nikakav miris.

Catrice Revoltaire LE - Nude Alarm swatch

Catrice Nude Alarm & other nudes

Revoltaire LE kolekcija je kod nas dostupna samo u Muller drogerijama, a cijena ovog ruža je 33,90 kn. Catrice je nedavno promjenio izgled ruža, pa nas ubuduće očekuje klasični oblik vrha umjesto zaobljenog sa ugraviranim Catrice logom.


Ostatak Revoltaire kolekcije možete pogledati ovdje: http://www.catrice.eu/en/limited-edition/revoltaire.html

6 komentara:

  1. meni je divan :O nažalost dok ja uspijem doć do nekog Mullera koji to drži neće ga sto posto više bit... ako ni kistića iz te kolekcije koji želim -.-

    ReplyDelete
  2. daaa,jako je lijepa kolekcija...a ruž mi se sviđa jako..isprobala sam baš jučer i tester u CCOE ali brijem da si ti pokupila zadnji primjerak ruža kao što si i rekla...hehe...makar-bilo ih je 3 kolko sam ja skužila-premalo...a sad ostao samo crven-makar nije ni crven loš... :D

    ReplyDelete
  3. Probaj od Catrice Ultimate Colour 020 Maroon 020. Meni je to moj najdraži nude upravo jer nije previše svijetao i korektorast... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. budem povirila kad naletim na neki Kozmo, thnx ;)

      Delete
  4. Prekrasna je boja! Zelim vidjeti kako izgleda na tebi!

    ReplyDelete
  5. Također bi volila viditi kako izgleda na tebi, boja je krasna! Btw ja imam suprotan problem od tvog - usne su mi dosta tamne, pa mi svaki nude ruž i ne izgleda baš nude, pogotovo ako je lagan, još ja inače brzo pojedem sve ruževe :(

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata