Review: Too Faced Shadow Insurance


Ovu bazu za sjenila sam željela dosta dugo jer sam čitala samo najbolje recenzije i pohvale za nju (uz Urban Decay Primer Potion). Nakon dužeg čekanja i potrage na istu po pustošima Interneta, napokon sam ju ugrabila na eBayu kod provjerenog sellera za cifru skoro duplo manju od one u Sephori (više detalja o tome kasnije).
Ono što me najviše oduševilo kod ove baze je njena kremasta formula. Izrazito je lagana, upija se u kožu brzo i daje efekt izjednačavanja tona kože na kapcima, što meni itekako odgovara, pošto su mi kapci nerijetko izraženo crvenkasti nakon nanošenja podloge.
No da vam razbijem iluzije o najvažnijoj ulozi ove baze, spriječavanju nakupljanja pigmenata u pregibu oka - to ova baza NE ČINI. Nakon pola radnog dana, svako sjenilo koje sam nosila se nakupljalo u pregibima. Važno je napomenuti da ja imam nešto masnije kapke, ali ne toliko jako da bih očekivala nakupljanje sa kvalitetnijom bazom, kao što je ova. Doduše, baza pojačava intezivnost boja sjenila i drži ih na mjestu - to vam mogu garantirati. Baza nema mirisa, a kao i svi Too Faced proizvodi, ona je "cruelty-free", tj. nije testirana na životinjama. 


*I wanted this eyeshadow base for a long time since I've read only good reviews for it (next to Urban Decay Primer Potion). After waiting quite a lot and searching all over the Web, I finally came across it on eBay from a trusted seller for a price almost twice as low than in Sephora (more details about it later).
The thing I like most about this primer is it's creamy formula. It's very light, absorbs into the skin fast and gives an equal skin tone effect on the lids, and that works perfectly good for me, since my eyelids tend to be reddish after applying foundation.
But let me break the illusion of the most important feature of this primer (stops eyeshadow creasing) - it DOESN'T do that. After half a day, all eye shadows I wore got creased. It's important to state that I do have oily eyelids a bit, but not so much that I would expect creasing with a more quality primer, like this one. All in all, the primer intensifies the eyeshadow color and locks it in place, which I can guarantee you. It's fragrance free and like all Too Faced products, it also cruelty-free.


 Too Faced Eyeshadow Insurance on the back of my hand (freshly applied, blended a bit, totally blended)

 Left: Eyeshadow on bare skin, Right: Eyeshadow with Shadow Insurance

Ovu bazu za sjenila možete kod nas kupiti u Sephora dućanima u Zagrebu (Avenue Mall i Arena Centar), po cijeni od 124 kn pri čemu dobivate 11 g proizvoda, što će vam trajati zauvijek jer treba minijaturna količina proizvoda za oba kapka. Ako ste beuaty bloggerica, preporučujem da nabavite neku jeftiniju bazu za swatchanje (Essence), a ovu sačuvate za korištenje na licu. :)
Ja sam ju kupila na eBayu po cijeni od 72 kn kod sellera imenom: u-r-beautifull, a došla je za 2 tjedna. 
(*You can find it on eBay for 12$ from a seller named: u-r-beautifull. It arrived in Croatia in 2 weeks.)

A koju bazu za sjenila vi koristite? :)

10 komentara:

  1. Meni je ovo najbolja baza koju sam ikada kupila i zaista dugo traje...do sada sam kupila već tri ali sljedeću ću svakako preko tvog sellera, hvala na "dojavi" ;)! lp

    ReplyDelete
  2. Bas mi je drago da si napisal recenziju. Ja isto skicam ovu bazu vec duze vrijeme ali mi je preskupa. Ako kazes da se nakuplja u pregibu definitivno je necu uzimati te cu ostati vjerna svojem elf primeru od 15tak kn koji na mojim masnim kapcima sjenilo drzi cijeli dan :)

    ReplyDelete
  3. Ova baza sigurno da je odlična... ja koristim od urban decay-a al u zadnje vrijeme ne tak često jer opće ne nosim sjenila, malo sam se zasitila, heheh...

    ljubim te,

    Matea^^

    ReplyDelete
  4. nisam ju probala, još uvijek sam vjerna svojoj Artdeco bazi... s njom znam na čemu sam, drži mi sjenilo na mjestu 10+ sati i nikad mi se ne nakuplja u pregibu...

    ReplyDelete
  5. Trošim ArtDeco bazu već godinu dana a imam je više od pola. Dok se ne pokvari, neću mijenjati, a namjeravam probati Elfov primer. Too Faced mi je malo skupa, pogotovo ako nije savršena.

    ReplyDelete
  6. Možda probam, ali po opisu me je razočarala. Definitivno ću probati Urban Decay PP, možda i ovu.

    ReplyDelete
  7. Ja sam imala Art Deco bazu i ELF-ovu mineralnu, no nijedna mi nije pomogla oko mojih masnih kapaka. Sada takoder trosim TF i prezadovoljna sam :)

    ReplyDelete
  8. Trošila sam ovu bazu godinu i pol, imam masne kapke. I apsolutno mi se NIKAD nije dogodilo nakupljanje u pregibu kapka. Možda stavljaš previše proizvoda na kapak? Dovoljna je bukvalno mrvica za jedno oko. Također, top rated selleri mogu prodavati fejk a da ne znaju - nemoj me pogrešno shvatiti, ne optužujem te, samo jednostavno ne mogu vjerovati da je baza fejlala u tom smislu. :) Sretno nošenje i imaš predivan blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. može biti da fkt stavim previše, kapljicu od skoro 1 cm xDDD znam, al navikla sam tako sa svima.. probat ću stavit manje pa ako se štogod promijeni, editirati u postu. i hvala :) <3

      Delete

 

Newsletter pretplata