Review: Illamasqua Under-eye Concealer


Illamasquin korektor za područje ispod očiju je bio jedna od onih stvari koje mi BAŠ nisu bile super-prijeko-potrebno-hitne-omg-umrijet-ću-ako-ga-nemam-do-sutra, ali kako u zadnje vrijeme neuredno spavam (koliko zbog kasnog gledanja animea, koliko do ranog buđenja za fax - ili prespavam i previše spavam pa sam sva "upaljena" cijeli dan), podočnjaci mi znaju iskočiti češće nego prije i biti dublji i tamniji. Prilikom kupnje teta u Illamasqui mi je rekla: SVI trebaju korektor. Ne znam za sve, ali ja svakako da.
Ono što mi se najviše svidjelo kod ovog korektora je njegova izrazito kremasta, hidratantna formula. Ne uvlači se u borice ispod očiju iako se meni prilikom prve upotrebe uvukao jer sam stavila previše proizvoda, pošto nemam iskustva sa korektorima (vjerovali ili ne) niti sa nanošenjem istih. Nakon primjene, područje ispod očiju je jako posvijetljeno, a oči dobivaju svjež i odmoran izgled. Kremasta formula se vidi po sjaju kože nakon primjene. Čak nakon cijelog dana ovaj se korektor nije zavukao u borice, izbrisao ili jednostavno nestao sa kože. Što se tiče otvaranja ambalaže, s ovim sam imala mnogo manje problema nego sa kremastim rumenilom. Svakako se mnogo lakše otvara. Dolazi u majušnom crnom elegantnom pakiranju, kao i svi Illamasquini proizvodi. Za cijenu od 120 kn dobit ćete 2.5 mL proizvoda, a on sam ima rok trajanja 12 mjeseci od otvaranja.



 *Illamasqua's Under-Eye Concealer was one of the thing I REALLY didn't quite need like it-so-super-totally-necessary-like-omg-I'm-gonna-die-without-it-until-tommorow, but since I'm not getting a lot of sleep lately (maybe because I watch animes too late in the night and get up early in the morning or I oversleep and then get too much sleep so I end up looking "swollen" all day long), my eye bags (is that the right word? :derp:) tend to be deeper and darker than before. While shopping this concealer the lady that works in Illamasqua said: EVERYONE needs a concealer. I don't know about everyone, but I do. 
What I really liked with this concealer is it's extra creamy, moisturizing formula. It doesn't get in you under-eye wrinkles although it did got into mine when I used it for the first time because I applied too much of this stuff on my skin. And I really don't have any experience (believe it or not) with concealers or applying them at all. After you put it on your skin, the under-eye area is quite whitened and the eyes get that fresh, well slept look. The creamy formula is visible since the skin is shiny. This was still on my skin after the whole day passed and it didn't get into my wrinkles, nor did it faded or simple slipped from the skin. When it comes to opening the box, I had much less problems with thi one than the cream blush. It opens way easier, all in all. It comes in the elegant, black packaging, like all Illamasqua products. For the price of 20 $ (16,5 €) you get 2.5 mL of product, and it has an expiration period of 12 months since the first use.


Za primjenu ovog korekora koristila sam Ecotools kistić za korektor koji možete pronaći u Kozmo prodavaonicama (kupila sam ga u setu od 5 kistova za 115 kn).
*I used Ecotools Concealer Brush for applying Illamasqua's concealer which you can find in Kozmo stores (I got it in the 5-piece brush set for almost 20$).


Korektor na koži prije i nakon primjene (nijansa 130):
*The concealer on my skin before and after application (shade 130):


Ako vas zanimaju još neki detalji vezani za ovaj proizvod koje nisam navela u postu, ostavite komentar ;)
*If you're interested in more details about this product which are not visible in the post, leave a comment ;)

Post soundtrack: L Kok - Strah

6 komentara:

  1. Blago tebi, pa nemaš podočnjake ni na prvoj slici... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. naspavala sam se dobro prije šminkana :) al nije mi svaki dan ovako, nekad su jači, nekad ih ni nema.

      Delete
  2. Zanima me što koristiš za obrve i što se događa ako staviš više korektora nego što ga ti imaš na slici. Moji podočnjaci su vrlo jaki i bojim se da bi mi se uvlačio kad bi stavila više korektora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NYXova sjenila iz Champagne & Caviar palete, a nanosim ih sa Ecotools kistićem za gel liner :)
      ajd probat ću nanjeti 2 sloja - sačekati ću da se jedan posuši, pa onda drugi. mislim da ne bi trebao onda prviti probleme. javim ti na blogu ;)
      iako, moram te upozoriti, ovaj korektor je zbilja LAGAN i hidratantan, ne znam bi li djelovao za jako izražene podočnjake. možda bi bilo najbolje uzeti onaj obični korektor? znam da sam o tome pričala sa curama u dućanu u složile su se s tim.

      Delete
  3. Uffff, sad me tjeraš na cvjetni, hehehehe

    pusaaa <3

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata