Report: Dani ljepote 2012. - Dan treći


Croatian only.

Ovogodišnji Dani ljepote su gotovi, a s njima i moj rad na Sajmu. Moram priznati da sam potpuno iscrpljena. Unatoč umoru, stvarno sam se zabavila, upoznala zanimljive, drage ljude i naučila nešto novo.
Danas, na zadnji dan, nije bilo puno događanja - proglašene su pobjednice u nail artu i ugradnji noktiju, održala se dodjela nagrada u kategoriji kose i nekoliko predavanja, od kojih je najzanimljivije bilo "Ravna i glatka kosa u 15 minuta". Na pripremama za spomenuto predavanje sam bila prisutna i sa zadovoljstvom gledala spretne ruke gospođe Marije kako uređuju modele. Promatrala sam depilaciju šećernom pastom koja me zaintirgirala jednostavnošću i zanimljivom primjenom, pa sam uzela letak Q Beauty Station salona u Zagrebu da bi se informirala malo bolje o tretmanu i možda uskoro dogovorila isti (proklete dlake!).
A evo ostatak današnjeg Dana ljepote:










China Glaze štand je bio zakrčen cijeli dan, što nije bilo čudno jer su dobili hrpu novih boja u odnosu na prva dva dana. Drago mi je da su cure prodale dosta toga, a mislim da sam im ja napravila najviše prometa u ova 3 dana, haha. Dok smo se pozdravljale kasnije navečer pred zatvorenje, doznala sam presretnu vijest - China Glaze ostaje u njihovom dućanu Studio Di u Zagrebu uz Color Club!! Adresa je Okićka 25 (Trešnjevka), a imaju i svoj web shop koji možete pogledati tu: http://www.umjetninokti.com/shop/ Bila sam toliko sretna da sam zagrlila tetu šeficu koja me digla uz zagrljalj :D Nema više eBaya, čekanja, čuđenja razlici u bojama po swatchevima i uživo, i tako dalje i tako dalje...


A moja kupovina se opet svela na Ardell trepavice i jedan China Glaze - Turned Up Turquoise kojeg sam uzela jer je jako sličan ANNY #382, koji je duplo skuplji pa sam ovako udarila dve muhe jednim udarcem. Također, dobila sam tester Moroccan Oila, te bila na besplatnom pregledu vida na kojem sam saznala da mi se dioptrija ipak nije promijenila u odnosu na par godina.


S nestrpljenjem očekujem druženje sljedeće godine. Vidimo se!

4 komentara:

  1. Vidila sam te danas, bila sam oko podne na sajmu, ali bila sam s frendicom i par metara dalje pa mi je bilo bed javit se :)

    China Glaze me ubio, kupila sam dva laka koja škicam već mjesecima i baš sam sretna s njima, a sad kad si rekla da ih ima i u Zg, ko sretniji od mene :)

    ReplyDelete
  2. Joj baš me sad veseli ovo s China Glazeom <3

    ReplyDelete
  3. Uh, sve same divote, zavidim ti što si provela 3 dana u takvom okruženju! Moroccan oil tester izgleda baš izdašan, moja mini bočica macadamia ulja je te veličine :D

    ReplyDelete
  4. predobro :)

    sviđaju mi se slike i vjerujem da ti je bilo odlično, ak ne bar si bogatija za jedno iskustvo :)

    ljubim <3

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata