Report: Dani ljepote 2012. - Dan prvi


Croatian only.

Prošao je prvi Dan ljepote na Zagrebačkom Velesajmu, a ja sam blago crknuta od umora jer sam ujedno i radila na Sajmu cijeli dan. Svakako je vrijedilo jer bih se ionako pojavila tamo, a ovako ću si ubiti dosadu, okružiti se kozmetikom i još zaraditi koju kunu :D Nitko sretniji od mene.
Iako sam bila zaposlena, imala sam nešto vremena pronjuškati okolo, napraviti par fotki i ubrati koju sitnicu.








Kao što vidite, najveći dio Sajma je posvećen njezi i dizajnu noktiju, što me mrvicu razočaralo jer sam očekivala barem malo više preparativne i dekorativne kozmetike lica. Ali onda mojoj sreći nije bilo kraja kad sam ugledala ovo:



Nisam imala puno vremena pa sam cijukajući i padajući u nesvijest odabrala brzinski dva komada. Cijena je za zbilja pasti u nesvijest: uz Sajamski popust od 20% - 28 kn po komadu (neki su 36 kn).
Evo što sam ponjela kući:


Uz nove ljubimce Rositu i Seduce Me dobila sam uber fora shopper CG torbu, CG fasciklu i katalog sa aktualnom ponudom.


Sutrašnji report dolazi za 24 sata! Stay tuned. ;)

Post soundtrack: Foo Fighters - Arlandria

6 komentara:

  1. Aaaa, zavidim! Hoću i ja fasciklu! <3

    ReplyDelete
  2. I ja sam dns bila :) isto sam razočarana što je skoro veći dio sajma posvećen noktima...treba više makeupa uvest na takva događanja..pogotovo probat ufurat neke strane brendove kojih kod nas nema...mj post je sutra na tapeti ;)

    ReplyDelete
  3. CIjena je zbilja za upast na dupe!!! Super fotke i šoping!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, drago mi je fkt da ti se sviđaju fokte! :D

      Delete

 

Newsletter pretplata