First BB Cream Experience: Skin79

Za BB kreme sam saznala tek nedavno, a odlučila sam se za kupnju nakon što sam pročitala review za Skin79 Intense Classic Balm BB kremu sa Variola Vera bloga. Do tad nisam imala nikakvog iskustva sam ovom vrstom proizvoda.



Skin79 Intense Classic Balm dolazi u crnoj kutiji u kojoj se nalazi tuba sa 43.5 g proizvoda. Za proizvod piše da je napravljen u Koreji, a posjeduje i ISO 9001 certifikat. Ova BB krema je dosta gusta, a prekrivanje srednje. Ja sam očekivala daleko manje prekrivanje (jer su u teoriji sve BB kreme poput klasičnih toniranih krema), a nakon swatchanja i nanošenja na lice bila sam ugodno iznenađena. Krema je neutralna i ne sadrži sive tonove. Kontrola sebuma kod ove kreme je jako dobra - prvi sjaj na licu izbija nakon 5 sata, a sa prozirnim  matirajućim puderom izdrži i do 6-7 sati, barem na mom licu. Napomenuti ću i da koristim hidratantnu kremu za lice prije BB kreme jer imam dehidriranu kožu kojoj treba dosta vlage, a ujedno i masnu t-zonu kojoj uz to treba i matiranje.
Ono što mi se najviše svidjelo kod ove kreme je efekt koji je iznimno brzo ostavila na mojoj koži - nakon samo 3 dana upotrebe nestali su sitni prištići, upale, crvenilo i nepravilnosti.
Slijede slike swatcheva i lica ispod kojih ću vam istaknuti cijelokupni proces.

Skin79 Intense Classic Balm BB Cream swatch

Skin79 Intense Classic Balm BB Cream on my face: left - bare skin, right - with the BB cream

*Skin79 Intense Classic Balm comes in a black box with a tube that holds 43.5 g of product. It's written that the product is made in Korea, and it's ISO 9001 certified. This BB cream is quite thick, and the coverage is medium. I did expected a far less coverage (because, in theory, all BB creams should be like classic tinted moisturizers) so I was pleasantly surprised after swatching it and applying in on my face. The cream is neutral and doesn't contain gray undertones. Sebum control is really great with this cream - my face starts to shine about 5 hours after application, and it holds up to 6-7 hours with a transparent mattifying powder, at least on me. I should state that I use a moisturizing cream before applying this BB cream since I have dehydrated skin that need lot of moist, but also an oily t-zone which also needs a matte effect. 
What I specially like about this BB cream is the effect it left on my skin - all tiny blemishes, redness, freckles and impurities were gone only 3 days after I started using it. The picture above shows my skin on he first day of usage and I shall show you how my skin looked later with other creams.

Uz kupnju sam dobila i testere još dviju Skin79 BB krema: VIP Super Gold Plus BB Cream i Hot Pink Super+ BB Cream, koje sam rado isprobala.


Hot Pink Super Plus BB krema (rozi testerić) ima znatno laganiju formulu od Intense Classic Balm kreme. Prekrivanje joj je slabo do srednje, a možete se i nadograđivati sa više slojeva, pri čemu ostaje neutralna. Kontrola sebuma je slaba: bez matirajućeg pudera t-zona mi se počela sjajiti samo par sati nakon primjene. I ova je također neutralna, bez nekih čudnih sivih tonova kojih navodno ima u BB kremama sa azijskog tržišta. Efekt izbjeljivanja je najočitiji kod nje, kao što vidite na slikama mojeg lica dolje. Ova krema je izuzetno lagana i preporučila bih ju osobama koje ne traže jako prekrivanje, već samo ujednačavanje tena i imaju normalnu ili suhu kožu.

*Hot Pink Super Plus BB Cream (the pink sample) has a significantly lighter formula than the Intense Classic Balm. The coverage is light to medium, and you can also build it up with more layers and it stays neutral. Sebum control is quite weak: my t-zone was shiny only few hours after application and I wasn't wearing any mattifying powder. This one is also neutral without any funky gray undertones which are supposedly quite common in Asian BB creams. The whitening effect is the most obvious with this one, which you can see on the photos on my face down below. This cream is quite light so I would recommend it to everyone who doesn't need heavy coverage, only skin tone balance and have normal or dry skin.

Skin79 Hot Pink Super Plus BB Cream swatch

Skin79 Hot Pink Super Plus BB Cream: left - bare skin, right - with the BB cream. 

(Primjećujete kako mi se ten popravio na prvoj slici? Ovo je samo nakon nekoliko dana korištenja ovih BB krema. Wow! / Notice how my skin looks better on the first photo? This is only few days after I started using these BB creams. Whoa!)

VIP Super Gold Plus BB krema (zlatni testerić) mi se mnogo više svidila. Prekrivanje joj je nešto jače od roze varijante. Iako je i ova neutralna, primjetila sam jako slabi rozi ton dok sam ju swatchala, no on je nestao nakon što se krema upila u kožu jako brzo. Kontrola sebuma - jako dobra. Višak sjaja se pojavljuje nakon 4 sata, a sa mat puderom oko 5 sati (dakle, nešto manje nego kod Intense Classic Balma). Najdraži efekt ove kreme je iznino glatka koža lica nakon upotrebe - trebala sam se kontrolirati da si ne gladim lice rukama od miline ostatak dana :) Ovu kremu ću definitivno kupiti nakon prve full size jer sam jako zadovoljna s njom, a mislim da će biti najbolja preko zime. 

*VIP Super Gold Plus BB Cream (the golden sample) was my fav among the last two. The coverage is a bit heavier than with the pink one. Although this one is neutral too, I did noticed a tiny pink undertone while swatching it, but it faded away after the skin absorbed quite fast into my skin. Sebum control - quite good. The face starts to be extra shiny about 4 hours after application, a 5 hours with a mattifying powder (so, a bit less than with Intense Classic Balm). My favorite effect of this cream is the way it leaves skin smooth after applying it - I had to control myself from touching my skin for the rest of the day because it was so nice :3 I shall definitely buy this one after my first full size because I'm quite pleased with it, and I think it will be great for winter.

Skin79 VIP Gold Super Plus BB Cream swatch

Skin79 VIP Gold Super Plus BB Cream: left - bare skin, right - with the BB cream

Uh, ovo je bilo iscrpljujuće :D Ispričavam se na jako dugačkom postu i puno slika, ali morala sam sve nekako strpati odjednom. 

Intense Classic Balm sam kupila na eBayu, od sellera imenom accessorieswhole, a cijena joj je 78 kuna (sa uključenom besplatnom poštarinom). Stigla je za tjedan i nekoliko dana, jako dobro pakovana i sa testerima (uz ove iz posta) sam dobila i tester BB Cleanser pjene za čišćenje lica/BB krema, tako da ovog sellera toplo preporučujem, kao i proizvod.

*I purchased Intense Classic Balm on eBay, from a seller named accessorieswhole, and the price was 12.99 $ (plus free shipping). It came to Croatia in a week (plus few days more), the packaging was really good and I also got (with the samples shown in the post) a sample of BB Cleanse foaming cream, so I recommend this seller with all my heart, as well as the product itself.

Nadam se da vam je post bio dobar i detaljan, a ako imate još pitanja u vezi nečega što nisam navela, javite u komentarima!

22 komentara:

  1. Meni je ovo najidealnija tonirana krema a imam "extra" masnu kožu ... koristim je samo u zimskom periodu jer mi je preteška za ovaj proljetno-ljetni period ;)

    ReplyDelete
  2. Efekt na tvom licu je wow! Stvarno se vidi razlika. Jel postoje samo u jednoj nijasi? Kakvog si inače podtona?

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, samo je jedna nijansa koja se stapa s kožom nakon nanosa. Inače sam neutralna :)

      Delete
  3. Ja koristim Misshu PC, a dugo se kanim da probam ovu pa nikad ne znam koju bih uzela. Zahvaljujući tvojoj recenziji, najvjerovatnije Gold. Mada mi se čini malo sivkasta na heavy swatchu? Na licu nije?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na licu nikako, svaki podton koji krema eventualno ima se stopi sa tvojim tonom kože, što je očito i cilj ovih proizvoda - da izgledaju prirodno, a da opet prikrivaju u određenoj mjeri. krema je ugl neutralna, pa ti se može činiti da je siva. btw, preporučujem ti da uzmeš verziju u tubi jer sam čitala po svakom review da se ova na pumpicu teško dozira (previše štrca vani), a tuba je za 6-7 eura jeftinija.

      Delete
    2. Na Ebayu i nalazim samo u tubi. Imam Misshu, i ona meni uopće nije ashy, a znam da i njoj čak to pripisuju. Nevjerovatno je kako se lijepo stapaju s kožom, makar i ne prekrivale :D

      Delete
  4. Nisam skužila da li su žuta, roza ili neutralna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za svaku sam napisala da je neutralna u opisu.

      Delete
  5. bi li ovu prvu bb-icu preporučila za ljetne dane ili bi možda bila preteška po vrućinama? imam sličnu kožu kao ti, mješovitu/masnu, ovisno o periodu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. za ljeto nikako. preteška je. radije uzmi ovu zlatnu jer je laganija, a ako ćeš potamniti kao ja uzmi Lioele Beyond The Solution (pogledaj svakako swatcheve prije po netu). Misshu M Perf.Cover sam probala sa strane i presjajna je za naš tip kože.

      Delete
  6. narucila sam ju nekih par tjedana prije tebe i takoder sam zadovoljna, a prosla sam svasta s njima. nikako naci odg boju,sve koje sam imala su vukle na rozo.. preporucam ti i holika holika clear, boja je malo toplija od ove i cini mi se da je jeftinija. Tester ove zlatne sam dala mami da proba malo, mozda ju navucem na kremice iako ona nikad ne koristi puder, ima zahvalniji ten nego ja

    ReplyDelete
  7. Cudim se sama sebi kako prije nisam nasla tvoj blog <3 :O

    part of me♥mfashionfreak

    ReplyDelete
  8. I ja bi rado neku BB kremu, ali sada ih je već toliko i zaista se ne mogu odlučiti, jadna li sam :/ :D

    ReplyDelete
  9. Ja sam super svijetla, hoce li mi odgovarati? Koristim trenutno missha 21 :)) ps je spf fkt 35 ili fejkaju? hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. misliš na Intense Classic Balm? trebala bi, ona je neutralna a stapa se sa kožom nakon nekoliko minuta, plus ima efekt izbjeljivanja (blagi) pa misliš da bi ti mogla biti dobra. Ova roza (Hot Pink) jako izbjeljuje, pa možda da probaš s njom ako ti je boja bitna?
      što se tiče spf-a, nemam način da provjerim osobno, ali vjerujem da postoji, navodno kod Misshe taj faktor ne postoji, a za ovu nisam čula to. sori što nisam od veće pomoći :(

      Delete
    2. Hehe ma od pomoci si (cijeli tvoj blog je od pomoci :)))
      A da li bi mogla uzeti tu pink za dekolte, jer treba mi spf i za dekolte, a i nesto sto ce izbijeliti flekice nastale od aknica preko zime?? :)
      hvala :)

      Delete
    3. naravno da možeš, mislim - ove kreme nisu sqmo ograničene na lice. ne vidim razloga zašto se ne bi mogle koristiti na vratu ili dekolteu. ajd javi ako štogod odlučiš kupiti i jel ti paše :)
      p.s. mislim da sa ovim kremama od Skin79 ne bi trebalo biti problema u vezi SPF-a i zaštite općenito.

      Delete
    4. Evo bidam obje, javim utiske kad stigunu. Hvala :))

      Delete
  10. ja imam misshu,ali sad kontam uzeti ovu vip gold plus,zaintrigirala me tvoja recenzija :)

    ReplyDelete
  11. Upravo sam otkrila tvoj blog i skoro ga cijelog prelistala i baš mi se sviđa :) Ja trenutno koristim Lioele Beyond Solution BB, ali mislim da bi mi sljedeća mogla biti ova BB Skin 79 Intense.. bitno mi je samo da mi ne radi nered na licu i da mu je ok prekrivanje :)

    ReplyDelete
  12. možeš mi samo reći koji prozirni matirajući puder koristiš?? jer mi se lice uzašno brzo krene sjajiti i luda sam više od toga. hvala puno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bok, sori na jako kasnom odgovoru! Essence Fix & Matte prozirni puder u prahu trenutno, a kad sam pisala ovaj post koristila sam staru verziju tog pudera ;)

      Delete

 

Newsletter pretplata