Favoriti u ožujku 2012


Predstavljam vam novu rubriku - Favoriti mjeseca, koju do sad nisam uvrštavala u aktivni raspored bloga jer sam se fokusirala na recenzije, no mislim da će ovo biti jako korisno i za sve vas. Ovaj mjesec sam dosta kupovala, ali tek nakon što sam testirala hrpu proizvoda i pročitala more recenzija i preporuka. Uštedila sam dosta novaca na taj način (hura za sve manje proizvoda u smeću!), ali i otkrila neke HG proizvode.

U ožujku volim:

1. Skin79 Intense Classic Balm BB kremu
2. La Roche Posay Hydreane Riche hidratantnu kremu za lice
3. Balea Soft Creme hidratantnu kremu za lice i tijelo
4. Moroccanoil ulje za kosu
5. Illamasqua Under-eye Concealer
6. Revlon Matte ruž u nijansi Mauve it Over
7. Sally Hansen Nailgrowth Miracle
8. Essence Nail Art Sealing Top Coat


 
Skin79 Intense Classic Balm BB krema mi je donjela idealno prekrivanje i blistav ten, a pritom mi je "izlječila" veliku većinu nepravilnosti na koži. Detaljnu recenziju možete pogledati ovdje.
La Roche Posay Hydreane Riche hidratantna krema za lice je bila pobjednik "natjecanja testera" iz posta Život sa mješovitom dehidriranom kožom. Jako lagana, a pritom hranjiva, ova krema mi je podarila optimalnu razinu njege koju sam tražila. Kroz proljeće i ljeto ću ju koristiti samu, a za zimu ju već sad planiram upariti sa serumom, kao što je Vichy Aqualia Thermal.
Balea Soft Creme hidratantna krema za lice i tijelo je čudo za 11 kn. Nisam sklona Balei kao marki jer nisam do sad imala pozitivno iskustvo sa njihovim proizvodima, pogotovo onima za njegu lica. Na forum.hr-u sam pročitala hrpu pohvala za nju, a prilikom kupnje sam se posavjetovala sa sestrom kemičarkom u vezi sastojaka, pa je dobila zeleno svjetlo. :) Nevjerojatno lagana (čak vodenasta pomalo), brzo upijajuća i njegujuća, ova krema ostavlja kožu jako mekanom. I to se osjeti cijeli dan! Probala sam ju i na licu, i tamo je dobila zeleno svijetlo.
Morrocanoil ulje za kosu sam dobila na Danima ljepote početkom mjeseca. Jako me intirgirala opća zaluđenost ovim proizvodom u zadnje vrijeme, pa sam odlučila isprobati. Jedna riječ - VAU! Čudo u boci. Iako iz opće kulture znam da je kosa mrtvo tkivo i u principu ne može ništa upijati, već se može postići da se površina dlake privremeno zagladi, ovo ulje se zbilja UPIJA u kosu. Jako je gusto, skoro kao med i miriše božanstveno, kao neki skupi parfem. Nanosim ga na vlažnu kosu nakon pranja, pustim da se prirodno osuši oko pola sata i ostatak osušim fenom. Rezultat je prekrasna, mirisna, njegovana i meeeekana kosa!
O Illamasquinom Under-eye Concealer-u ili korektoru za ispod očiju ste mogli čitati ovdje. Moj spasioc za dane kad ne spavam dovoljno, kojih srećom nije bilo previše ovaj mjesec. Idealan ako želite nude izgled pun svježine i zdravlja, što ja postižem BB kremom, Illamasquinim krem rumenilom, bijelom olovkom za oči, highlighterom i ovim korektorom.
Revlon Matte ruž u nijansi Mauve it Over je moj MLBB ruž. Kad ne znam koji ruž uzeti taj dan, posegnem za ovim. O njemu sam, uz Really Red nijansu pisala ovdje.
Sally Hansen Nailgrowth Miracle je još jedno čudo u bočici koje je spasilo moje nokte. Ne ubrzava njihov rast direktno (pa da mislite "OMG nokti mi rastu 1 centimetar dnevno!) - ako vjerujete u takve proizvode, blago vama - ali ih definitivno učvršćuje. Nokti mi nisu pukli niti jednom, a zapinjala sam, padala, grebala i što sve ne za sve i svašta ovaj mjesec. Napokon imam duge nokte bez straha da ću ih izgubiti sljedeći dan.
I na kraju, Essence Nail Art Sealing Top Coat - zaštitni nadlak namjenjen čuvanju ukrasnih dekoracija i nakita na noktima, koji ja koristim kao obični nadlak. Bez njega mi svaki lak ode za pola dana, a s njim izdrži sve dok ga ne odlučim skinuti (što bude za dan-dva haha), a uvjerena sam da bi trajao i po 4-5 dana. Obavezno ga koristim sa svim China Glaze lakovima koji imaju divnu pigmentiranost i formulu, ali ne traju dovoljno dugo bez dobrog nadlaka. Odličan proizvod za malo novaca.


12 komentara:

  1. Ovaj Revlon ruž izgleda divno^^ Gdje ima revlon za kupiti? I moram probati tu Balea kremu :D

    cutey giveaway♥mfashionfreak

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Nami i Mulleru, cijena im je 59 kn. Odlični ruževi, najbolji koje posjedujem do sad!

      Delete
  2. Ovaj Illamasqua korektor želim od kad sam ga vidjela na tvom blogu, ali nisam sigurna hoće li pomoći mojim jakim podočnjacima. Sviđaju mi se favoriti. Ovo mi je najdraži post u mjesecu :D

    ReplyDelete
  3. Odlični proizvodi, ovo ulje obožavam... stvarno pomaže :)

    Ruž mi se isto sviđa, ali fan ovih bb krema baš i nisam ....

    Ljubim te...

    ReplyDelete
  4. e bas bih trebala probati ovo ulje.
    Kako si zadovoljna sa ovom la Roche Posay kremicom? kod mene nema LRP za kupiti, koliko kosta uopce?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako sam zadovoljna, da je možda 5% "jača" ne bi škodilo, ali ugl jako dobra krema. za zimu obavezno sa serumom ide. dođe 87 kn u ljekarnama.

      Delete
    2. hm, vidjela sam u Splitu u Mulleru pa naredni put kupim kad odem. 87 kuna i nije strasno koliko sam platila Clinique koji me jako skupo koštao na kraju

      Delete
  5. Maroccanoil hoću i želim! Čula sam samo savršene riječi o ovome!

    ReplyDelete
  6. Pa rekla sam vam svima da je Hydreane odlična! Zašto me nitko nije slušao? Rekla sam to i za Bioderma AR, pa mi sad ljudi govore da je AR odlična, a ja opet kažem: Rekla sam vam!

    Eh, a za M. oil - planiram probati, ali nikad ne kupim. Gdje se to uopće prodaje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. osim na stranicama tipa HQ Hair i Feelunique, imaš u Zagrebu u malo skupljim frizerskim salonima tipa Toni&Guy. ja planiram uzeti Macadamia ulje od 30 ml jer je Moroccanoil teže nabaviti, a 25ml=119 kn, dok Macadamia 30ml=80 kn.

      Delete
  7. Ovo ulje djeluje stvarno primamljivo. :) Podsjetila si me na Nailgrowth Miracle; nikako da ga naručim. Ni ja nisam sklona Balei, ali isplati se probati s obzirom na nisku cijenu i hrpu pozitivnih komentara.

    ReplyDelete
  8. jao sad ću si i tog revlonca morat ubosti! :D

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata