Utjeha kose


Pošto slike uvijek prve mame pažnju, a riječi idu iza toga, pretpostaviti ću da se čudite gornjim fotografijama i pitate što mi se dogodilo prije točno godinu dana. Ne brinite, nije bilo ništa strašno u pitanju, već - uzela sam brijači aparat i obrijala kosu zbog čiste dosade. Moram priznati da je ta "tranzicija" bila itekako zanimljiva i poučna, prvenstveno za mene kao osobu. Dopustite da s vama ovaj put podijelim neka razmišljanja i iskustva, za razliku od uobičajenih beauty savjeta i recenzija.

I sad bih pričala o ljepoti - ali iz neke druge perspektive. Moja obrijana glava me naučila nekim stvarima i pokazala mi da je (htjeli mi to priznati ili ne) izgled JAKO važan.

Na početku mi je bilo blago neugodno zbog čudnih pogleda oko sebe po ulici ili tramvaju pa sam nosila kapu. Priznajem, nisam ni ja savršena i naravo da nekad, barem malo, požalim zbog nekih odluka. Ali ne za stalno. Osim čudnih pogleda (većinom od muške populacije), dobivala sam i čudne komentare i pitanja tipa: "Jesi li gej?" ili "Jesi li obolila?". Jedna cura mi je čak rekla da izgledam kao kadet Hrvatskih vojnih snaga. Nisam se puno ljutila na takve komentare, a buljenja i čudne poglede bih samo ignorirala. Bilo je zanimljivo biti toliko drugačija u gomili (sebi ništ posebno, ali drugima očito da) i isticati se nekonvencionalnim izgledom koje je skroz odudarao od dobre mlade uzorne studentice sa dugom plavom kosicom i velikim plavim okama. Bila sam uvjerena da mi se nitko ne bi udvarao takvoj ili pitao broj, jer kome je privlačna obrijana ženska? "A, ona je sa Filozofskog, sve su one takve alternativke i čudakinje tamo.. Gle, ima i pirs u nosu, ziher je neki ljudski ekstrem." Da.. Kome bih ja pobogu bila sad lijepa? Konačno sam skroz oglušila na komentare oko sebe i nosila kapu na glavi, te mirno čekala da kosa naraste.

A kako vas život iznenadi kad najmanje očekujete i donese vam lijepe stvari kad ste zbilja prestali razmišljati o nečem sličnom, tako je u moj život došla ljubav. Potpuno neplanirano i iznenada, zaljubila sam se u najdivnijeg muškarca na svijetu. A i on u mene - ovako skoro ćelavu. Nije mu bio bitan nedostatak kose, jer me gledao kao osobu, a ne lutku sa idealiziranim karakteistikama kakvu bi našao u svakom izlogu. Kako je naša veza išla naprijed, tako je i moja kosa mirno rasla. Proporcionalno se sve popunjavalo i raslo, i naša ljubav i plave vlasi na mojoj glavi. S njim od tad dijelim sve one male sitne trenutke sreće kao što je prvo češljanje ili prvi jesenjski vjetar u kosi..

Danas, nakon godine dana, sve je na svom mjestu. I bolje je neg prije! Kosa me naučila ponešto o ljudima i njihovoj površnosti, ali i o ljubavi bez predrasuda.

A sad me ispričajte, idem puštati kosu još malo ;)

16 komentara:

  1. Wow! Lepo ti je stajala i prva frizura ali svakako je smelo,svaka cast!

    ReplyDelete
  2. Wow, wow. Mislila sam da si se sada osisala kad sam vidjela fotke. Skroz mi se svidja i super ti je stajalo. Lijepa prica, ali friz ti cudo stoji.

    By the way dva puta sam napravila istu stvar, jednom iz dosade drugi put iz bunta. Bravo sefice

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala na lijepim riječima, cijenim <3
      hehe, šišanje na nulu iz dosade ftw :D

      Delete
    2. nije kod mene bilo na nulu, kod mene je bilo na cenat, a drugi put malo i duze, ali za nekoga ko je imao kosu do pola ledja i bio fina uzorna ucenica, pa drugi put studentica, osisati se na keca to je bilo nezamislivo. Ne znam zasto se djecacke frizure kod zena smatraju nezenstvenim, meni su neke zene zenstvenije celave od nekih koje imaju dugu kosu. A i najbolje decke sam imala bas sa kratkom kosom, kao da mi se popravi samopouzdanje. Lezba - kazu, a ja potpuno gluha. Kosa mi inace brzo raste i za godinu dana imam ponovo punu glavu kose, tako da ... nikad se ne zna kad cu ponovo iznenaditi.

      inace mi se svidja tvoj stav

      Delete
  3. Meni si baš lijepa sa kratkom kosom :) I ne mogu vjerovati da ljudi u današnje vrijeme zure u ovako prekrasne žene i šokirani su, a prenašminkane 12-godišnjakinje u minici i štiklama su im u redu. Osobno sam fan neobičnijeg makeupa, šarenih obrva, zanimljivih nijansi ruževa i slično pa sam navikla, ali mi je smiješno kad u tramvaju 5 cura koje sve imaju istu frizuru, šminku i odjeću na sebi međusobno jedna drugu gurkaju laktom i pokazuju na mene. Uglavnom, odličan post, možeš biti ponosna na sebe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti na jako lijepom komentaru! drago mi je da razmišljamo isto :)

      Delete
  4. Iskreno, prva me fotka odmah privukla jer zrači osobnošću, a ti si prelijepa. (Iako smatram da ti i ova frizura jako dobro stoji.) Iskreno ne mogu vjerovati da u 21.st. ovako kratka kosa na ženi privlači buljenje i glupa pitanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :) nažalost je tako, pogotovo kod nas. čim nisi uniformiran, čudak si.. treba ostati svoj i to je to.

      Delete
  5. Da nemam klempave uši i ja bih se sutra tako ošišala! :)
    Zanimljivo kako te nešto banalno poput drastičnog šišanja može promijeniti kao osobu, vjerujem da te to iskustvo mnogo čemu naučilo i drago mi je da ti je donijelo osobu koja ti sad znači sve :)
    Mnogo ti lijepo stoji tamna boja kose, moram priznati.

    ReplyDelete
  6. Predivna si i predivan post, nadahnuce :)

    ReplyDelete
  7. ajme ja stvarno volim dugu kosu i tesko da bi se skroz na kratko osisala, ko klinku su me kratko sisali i mrzila sam to tad pa imam traume, najkrace sto sam imala u zadnjih 15 godina bilo je do brade i meni je to vec drasticno ^_^ a ljudi, oni ce uvijek nac nesto sto ce zamjerat i o cemu ce pricat tako da samo ignore ;)

    ReplyDelete
  8. Tužno kako ljudi reagiraju na najmanje odstupe od "normalnog" i guraju nos di im nije mjesto :rigo:
    Predivna si bila i ostala :)

    Girly

    ReplyDelete
  9. E kad bi shvatila koliko bolje ti stoji kratka kosa, tipa Halle Berry. Bar ja tako mislim, da ti kratka kosa stoji puno bolje. I nekako s njom izgledaš, hm, drugačije od drugih "cura s dugom plavom kosom i okicama".

    Za potez, svaka čast.

    ReplyDelete
  10. Meni se čak više sviša kratko i smeđe :))) NEkako mi izgledaš prirodnije :)

    ReplyDelete
  11. curke, hvala svima na komentarima! divne ste. isprike što nisam svakome na kraju posebno odgovarala. nhf :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata