Recenzija: Essence Fix&Matte! Translucent Loose Powder


Ako imate masnu ili mješovitu kožu sa izrazito masnom T-zonom kao ja, onda znate da je jako bitno zadržati matirani izgled kože tijekom dana, bez neugodnog "špek" sjaja.
Iako koristim matirajuće pudere, papiriće, baze, etc. moja koža se nakon 4-5 sati sjaji kao luda. Znala sam da je vrijeme da nabavim neki transparentan puder u prahu koji bi matirao (tj. trebao matirati) moju masnu T-zonu.


Za Essence Fix&Matte transparentni puder u prahu nisam čitala recenzije ili ga dugo držala na wishlisti prije kupnje kao većinu stvari, već sam ga impulzivo kupila jedan dan dok sam skoknula u DM po mačju hranu. Pomislih kako neću puno izgubiti za 37 kn ako mi i ne bude odgovarao. Nisam nikad prije koristila neki drugi puder u prahu za matiranje.

I znate što? Ovo čudo djeluje. Koža mi je skroz matirana po 5-6 sati, nekad i dulje ako stavim obilniju količinu. Puder je jako fin, baršunast, fino prijanja na kabuki četkicu od prirodne dlake s kojom ga apliciram, a ambalaža je odlična. Ima dovoljno rupica da kroz njih izađe pristojna količina dostatna za jedno nanošenje, bez previše ispadanja na sve strane i neurednog prostora iza (što se često događa sa mineralnom kozmetikom i kozmetikom u prahu).


Puder je (očito) transparentan i nezamjetan je na koži, čak kad stavite veće količine da bi efekt matiranja bio bolji. Negdje sam pročitala da previše ovog pudera može uzrokvoati "cakey" izgled, ali meni se to ne događa, pogotovo jer nakon njega cijelokupni makeup fiksiram sa e.l.f. Mist & Spray fiksatorom u spreju, pa se nakon sušenja sve lijepo upije i bude nevidljivo.

Puder svježe nanesen na kožu:

Nakon utrljavanja sa četkicom u kožu:


U plastičnog teglici dobijete 15,5 g pudera što mislim da je odlična količina za nisku cijenu (37 kn) i trajat će dosta dugo. Drago mi je da Essence ima ovaj proizvod u svojoj redovitoj postavi i definitvno ću ga opet kupiti kad jednom potrošim ovaj. Bravo, Essence!


Post soundtrack: Denis & Denis - Voli me još ovu noć

9 komentara:

  1. Meni baš i nije učinio trik ali koja 3-4 sata lice ne sjaji, jeftin je i puno ga ima, kao brzinsko rješenje idealan!

    ReplyDelete
  2. Ajd baš ču probati po sistemu nije puno novaca pa mi neće biti žao ako mi ne bude dobar.

    ReplyDelete
  3. Hjela bih ga probati, ali me brine da nije komedogen :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ga koristim već tjedan dana i nije mi izazvao nikakvu reakciju. pogledaj još neke recenzije ako ih ima na netu pa vidi što ostalo cure kažu :)

      Delete
  4. Koliko sam cula i vidjela, te transparentne pudere treba izbjegavati kod slikanja s blicom, da se ne dobije ala crack whore look, istina ili laz? Nisam isprobala jos. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da je ta priča bila vezana samo za MUFE-ov (Make Up For Ever) HD puder kojeg su nosile Nicole Kidman, Eva Longoria i mnoge druge. testirali su MAC-ov Prep + Prime Translucent Finishing Powder i nije imao takav efekt. ali mogu se kladiti da će se bilo koji puder vidjeti barem malo na fotografijama ako se nanese u jako obilnom sloju! ja ovaj fiksiram sa elf-ovim Mist&Set fiksatorom u spreju da se izbjegne taj prašak-efekt.

      inače, cijeli tekst o HD puderu i fotkama možeš naći tu:

      http://beautyeditor.ca/2011/04/07/first-nicole-kidman-then-eva-longoria-now-ashley-judd-twice-why-are-so-many-celebs-wearing-visible-white-powder/

      Delete
  5. Aha, znaci radilo se samo o konkretno jednom proizvodu?
    Sad mi je jasnije, hvala ti!

    ReplyDelete
  6. Zanima gdje ga mogu kupiti ili on-line naručiti ?

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata