Postoji li savršen regenerator? Postoji!

Večeras ću vam predstaviti jedan proizvod na koji sam naletila skroz slučajno (čitajte: dobila na poklon za prošli rođendan).
Riječ je dakle o Tigi Bed Head Dumb Blonde Leave-in Conditioner regeneratoru za kosu.



Na bočici sa pumpicom od 250 ml piše: Therapy for highlighted or bleached blonde babes. Battles Breakage & lifeless color. // Regenerator koji se ne ispire, za dodatnu hidrataciju obojene (plave) kose.

Ovo je moje prvo iskustvo sa ovim brendom i mogu reći da sam za sad - oduševljena! Mogla bih pisati do sutra riječi slave za ovaj regenerator koji koristim oko 3 mjeseca već, no umjesto toga ću vam pokazati fotografije moje svježe oprane kose prije i nakon nanošenja regeneratora:

Pokušajte se ne smijati :D Na lijevoj fotografiji je moja svježe oprana kosa, blago prosušena ručnikom. Kao što vidite, sva je rasčupana, vrhovi strše na sve strane i doimaju se jako suho i uništeno. Možda, ali najveći je problem užasna zapetljanost kose. Što je kosa duža, to je zapetljanija. Njoj definitvno treba neki dobar regenerator koji će ju raspetljati i dodatno ju nahraniti, bez naknadnog elektriciteta. Na desno fotografiji je kosa s regeneratorom nanesenim prstima.

Pumpica izbacuje minimalnu količinu regeneratora koja je sasvim dovoljna za moju dužinu kose (do brade).

Dakle, ovaj regenerator je skroz "sredio" moju kosu bez češljanja, ispiranja, ponovnog pranja, dodatnog vlaženja, ali i naknadnog elektiriciteta i maščenja kose. Ja sam prezadovoljna ovim proizvodom i mogu ga svakome toplo preporučiti.

E sad, dolazimo do onog dijela posta gdje pišem "gdje" i "koliko". Iako na boci piše "Sold only in professional salons.", regenerator možete naći u svim Iris parfumerijama po ne baš pristupačnoj cijeni od oko 100 kn. Da, nije najjeftiniji regenerator na svijetu, ali jaaaako se sporo troši (imam ga 3 mjeseca i potrošila sam tek trećinu) i rezultati su vidljivi i osjetni, a pakiranje praktično i sa dobrim grafičkim rješenjem. Ako ste u potrazi za zbilja fantastičnim regeneratorom i nije vam žao dati kunu više, isprobajte ovaj regenerator.



*Napomena: iako sam ovaj regenerator dobila na poklon za rođendan, vidjela sam ga kasnije u Irisu zbog kupovanja zaliha, zato znam cijenu. Ovaj recenzija je utemeljena na mom tromjesečnom korištenju proizvoda i nije utjecana od strane drugih osoba. I da, stvarno je vraški dobar regenerator.

UPDATE 16/01/2013: Nakon godinu dana isprobavanja drugih kupovnih regeneratora, prirodnih ulja ili pak prirodnih mješavina ovaj regenerator je i dalje najbolji za moju kosu (efektom njege i raspletavanja, no ne nužno "(ne)zdravim" sastojcima. Imam ga još 1/3 a trošenje sam ubrzala jer ga koristim i za depilaciju umjesto kupovanih krema ili pjena, a s obzirom da mu je rok trajanja po ambalaži istekao nakon 12 mjeseci (prije 2 mjeseca), potruditi ću se "slititi" ga do proljeća. TIGI ne testira sastojke ni proizvode na životinjama, no ne znam jesu li proizvodi veganski.


4 komentara:

  1. Možda bi ga čak i nabavila da sam još u potrazi, ali crna kura od Schwarzkopf-a savršeno mi odgovara, a duplo je jeftinija.

    Gotye. <3 :)

    ReplyDelete
  2. Čini mi se odličan proizvod, isto nikad nisam probala ništa njihovo :)

    ReplyDelete
  3. TIGI ti je jedno vrijeme bio prilično jeftin na čipu i jagodici pa čekiraj kako se sad cijene kreću :)

    ReplyDelete
  4. odlična & totalno simpa recenzija :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata