Oh, how Rude!



Illamasquino kremasto rumenilo u nijansi Rude se protezalo na mojoj wishlisti već 3-4 mjeseca. Kako sam sama sebi dosadila sa cendranjem i uzdasima dok sam prolazila pokraj njihovog dućana na Cvjetnom trgu, a mp3 za koji sam štedjela kroz prošli tjedan je napokon kupljen, onda se i predivni Rude napokon našao u mojim rukama.


U crnoj kutijici klasičnog Illamasquinog profinjenog, tamnog stila nalazi se 4g (0.14 OZ.) proizvoda. Prije kupnje sam ga uspoređivala sa Too Faced-ovim Full Bloom Lip & Cheek Color rumenilom koji ima 0,5 g više a cijena mu je 167 kn. (Zar "Prim & Poppy" nije divna nijansa?) Illamasaquino rumenilo u kremi dođe 155 kn.

Pigmentacija ovog rumenila je zapanjujuća. Blagi dodir prstom kupi poveću količinu boje, što je dobro ako kremasta rumenila nanosite prstima. Ja sam za aplikaciju ovog kupila Bipa kist za puder sa rozim sintetičkim dlačicama koji taj posao radi savršeno (Bipa, 35 kn).

Trajnost rumenila me blago razočarala. Očekivala sam stvarno puno od njega, a kako imam mješovitu kožu sa suhim obrazima rumenila u kremi su bolji izbor od onih u kamenu, barem što se tiče postojanosti. Pun intezitet boje je očuvan prva 4 do 5 sati, nakon toga koža malo upije proizvod i boja više nije toliko intezivna, no i dalje sam rumena. Na kraju dana vidim blage naznake rumenila, pri čemu ne izgledam skroz blijedo, no voljela bih da je trajnost duža i da cijeli dan izgledam kao da me bura ispuhala..

Ambalaža rumenila je predivna, crna i čvrsta, ali za moj ukus malo i prečvrsta - moglo bi se dogoditi da uskoro polomim nokat otvarajući rumenilo :/ No opet, da je labavije pakirano možda bi se češće slučajno otvaralo u makeup torbici/kuferu. Ah, mi nikad zadovoljni kupci :D

Sastojci na stražnjem dijelu vanjske ambalaže. Klik za veću sliku.

Swatchevi:



Slikano na dnevom svjetlu, u blagoj sjeni. Donji nanos je teži, dok je gornji zblendan prstom.

Ukratko: ocjena 3.8 od 5 (zbog slabije trajnosti i ambalaže). Rumenila u kremi su totalni HG proizvod za mene i svakako ću isprobati i slavna NYX-ova rumenila (već sam našla dvije divne nijanse!). 

Koristite li vi rumenila u kremi? Ako da, koja?

8 komentara:

  1. Lijepo ti stoji ovo rumenilo :)
    Jedino rumenilo koje imam od I je Ambition.
    Kremastih rumenila nisam ljubitelj. Na mojoj masnoj koži to samo skliže :)

    ReplyDelete
  2. Obožavam rumenila, iako ih nikad sebi ne stavljam, heheh

    ali ovo izgleda odlično, i super ti stoji, pusa


    Mateaˇˇ

    ReplyDelete
  3. Možda kupim. Ali mi nisu jasne ove "kapi" po rumenilu. Kao da je pala rosa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kremasti proizvodi sadrže više vlage (vode) od onih u prahu, pa se ta ista voda kondenzira u pakiranju dok se proizvod ne otvori. čest prizor i sa kremastijim ruževima.

      Delete
  4. Nisam baš naišla na to dosada, ali sam primjetila da sve imate slike kao da snimate na rosi. Imam masnu kožu pa uvijek biram - prah. Svaki put kad vidim sliku kremastog rumenila, pomislim kupujem! Ali onda čitam da na suhoj i normalnoj koži traju 3 sata, koliko bi tek meni na masnoj?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. svakako je za masnu kožu bolje uzeti rumenilo u prahu. ovo rumenilo npr.na mojoj koži traje 4-5 sati i onda počne blijediti (normalna do suha na obrazima, ianče imam masnu t-zonu). ne znam, probaj u njihovom dućanu i kremasta i u prahu pa procijeni što ti više paše :)

      Delete
  5. predivan je :) i ja ga stalno kupujem a nikako da kupim LOL.. baš je ono prirodno crvenilo, kao nakon šetnje po hladnoći. A koje si NYX-ove otkrila? Jesu bar malo slični da se imam s čime tješiti dok ne kupim Rude :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NYX-ove kremaste, imaju samo jednu vrstu u ponudi :) nijanse: orange, glow, rose petal i red cheeks. evo swatcheva: http://3.bp.blogspot.com/-H-WTFICM8kY/Tuttxn16lZI/AAAAAAAADnU/H4d9-MP-NTs/s400/IMG_6841.JPG (Tea Rose, Orange, Glow, Red Cheeks). nijedan nije sličan Rude-u, nažalost. planiram prvo uzet narančasto i crveno rumenilo.

      Delete

 

Newsletter pretplata