NYX 2012 Makeup Noviteti

Mislim da će se sve ljubiteljice NYX kozmetike (u koje bome spadam i ja) oduševiti novitetima iz NYX asortimana: sjajila, umjetne trepavice i ljepilo za iste, roll-on sjenila i još mnogo toga!

No mene je najviše zaintrigiralo rumenilo u sticku ili STICK BLUSH:
"Add a touch of color with our creamy and extremely pigmented Stick Blush! Available in eight rich shades! Apply and receive the perfect glow every day!"

INGREDIENTS: White Mineral Oil, 2-Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Squalane, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Vitamin E, Beeswax, Ozokerite, Candelilla Wax, Carnauba Wax, Paraffin Wax/ Microcrystalline Wax, Phenoxyethanol/ Methylparaben/ N-Butylparaben/ Ethylparaben/ Propylparaben/ Isobutylparaben, Ethylhexyl Methoxycinnamate. MAY CONTAIN: D&C...

Pakiranje izgleda preslatko i praktično, a sudeći po iskustvu sa NYX kozmetikom sumnjam da će pigmentacija biti loša. Dokaz da je ovaj proizvod tek "progledao na svijet" ovih dana je nedostatak recenzija i  swatcheva na domaćim i stranim blogovima, a naša najdraža Pork Daisy sa eBaya već ima iste u ponudi, u mogućnosti kupovine jednom ili 3 rumenila. Link za jedno rumenilo može naći ovdje: KLIK
Ne znam za vas, ali mene ovo totalno mami i mislim da naručujem uskoro! :)

Ostali proizvodi:





Collection Noir, 6 $ per piece


Blotting Paper, 3.5 - 6 $

Sve slike i cijene preuzete su sa službene NYX stranice: http://www.nyxcosmetics.com/

5 komentara:

  1. Jesi li možda probala neku njihovu masakaru, baš me zanima kakve su?? Sjajila su krasna kao i uvijek a i ovaj stick zvuči zanimljivo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. maskare nisam probala, više me zanimaju njihova sjajila i ruževi - fantastični su! pogotovo Mega Shine sjajila, mislim da će doći jedan dan kad ću samo njih koristiti haha. stick ću naručiti definitivno :)

      Delete
    2. o pa da sjajila i ruževi su mrak!!!

      Delete
  2. Meni su osobno nyx proizvodi među najboljima ikad :)
    round ruževi su mrak, jumbo olovke... i sjenila :)
    al ne ova roll on, katastrofa je, trusi se i nemreš nikak bez kista :)

    pusa

    ReplyDelete
  3. Sviđaju mi se sjajila, a mame me i lineri :)

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata