New Fairy Tale Collection by Misslyn


 Brend Misslyn, koji kod nas zasad možete pronaći samo u Muller trgovinama, je izbacio novu kolekciju dekorativne kozmetike naziva Fairy Tale. Nijanse su u isto vrijeme pastelne i koraljne, šarmantne i staložene - ružičaste, mentol zelene i lila. Zaplovite u svijet magije i vila sa novom kolekcijom uz ove promo slike:








Sve slike preuzete su sa Misslyn Facebook stranice: http://www.facebook.com/misslyncosmetic i Misslyn službene stranice: http://www.misslyn.de/en/

Mene osobno raduje nova kolekcija jer imam neke njihove proizvode i jako sam zadovoljna! Cijena je relativno niska u odnosu na kvalitetu koju nude (cca 50 kn po artiklu ugl) i imaju NAJBOLJE olovke za oči na svijetu (Intense Color Liners)!!! Jako me zanimaju nove nijanse sjajila i olovki.

Sviđa li se vama išta od ponuđenog? Koristite li proizvode Misslyn brenda?

5 komentara:

  1. mmmmm... posebno mi se sviđaju ruževi i lakići (nravno) :)) inače nemam ništa od njih jer obzirom na vremena koja su došla, a uz Essence i Catrice, absolutno ne želim bacati novac ni na što skuplje! ionako kupujem od kozmetike i što mi treba i što mi ne treba pa onda barem neka ne potrošim previše para. iako sam uvijek voljna sve novo 'prepipati' :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ova marka je mrvu skuplja od navedenih, ali je fkt kvalitetna u odnosu na isto. svakako preporučujem, pogotovo olovke za oči! (meni su najbolje - pigmentirane, mekane i divnih boja) ;)

      Delete
  2. uffff, jako mi se sviđa, ovi ruževi pogotovo, takve inaće i nosim :)

    moram probati <3

    pusa

    ReplyDelete
  3. Rumenilo i ruževi su krasnih nijansi...ako garantiraš onda ću i probati a taman mi je i olovka za oči pri kraju ;)

    ReplyDelete
  4. imam jednu paletu i s obzirom na cijenu odlična je!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata