My sparkling acrobat

Essence - My Sparkling Acrobat duo-lak

Svidio mi se na promo slikama kad je kolekcija Circus Circus bila tek najavljivana, a u ponedjeljak sam slučajno nabasala na njega dok sam bila u potrazi za crnim ružem. Mislim da će se super slagati sa istim.
Crni dio je luđački pigmentiran, treba samo jedan sloj za njega i ostavlja jako gusti krem, skoro rubber finish. Dio sa zlatnim šljokicama je supermegaturbo šljokičast, za efekt sa slika mu treba također jedan sloj i izgleda sjajno! Oba se suše za minutu-dvije. Definitivno ljubav na prvo mazanje noktiju.


Fotić je kreten i ne želi lijepo uhvatiti šljokice, pa sam morala ovako bez blica slikati. Isprike na lošoj kvaliteti.



DM, cijena: 24,90 kn.

Post soundtrack: Gotye - Smoke and Mirrors

6 komentara:

  1. Replies
    1. tek sad vidim da nisam napisala, isprike! cijena je 24,90 kn.

      Delete
  2. Fenomenalan je! Obožavam one-coatere, zbilja si me namamila sada s ovim. :)
    P.s. imaš predivan oblik noktiju.

    ReplyDelete
  3. ja sam odustala, pogotovo od svih glittera u zadnje vrijeme sam ih previse kupila, ali je lijepa kombinacija

    ReplyDelete
  4. Ja imem u crvenoj varijanti ali je i ova crno-zlatna mrak!

    ReplyDelete
  5. Kombinacija crne i zlatne mi se baš i ne sviđa, ali mi je ovaj crni sam za sebe odličan!

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata