Franken time!

Danas sam stvorila svoje prvo lak-čudovište :D


Pogađate, riječ je o frankenu. To je naziv za "do it yourself" lak, koji nastaje mješanjem više vrsta lakova. Najčešće se miješaju slične nijanse radi postizanja jačeg intenziteta boje, finiša, specijalnog efekta laka, itd.
Moj izbor je pao na nekoliko vrsta lakova koji se tijekom ovog eksperimenta popeo sa 3 laka na čak njih 5. Lakove sam mješala u praznoj bočici Basic Beauty prozirnog base coat laka.


s lijeva na desno: Smart Girls Get More #39, s-he #451, Avon Nailwear Pro nail polish - Blue Shock, Flormar #392 i Golden Rose Sweet Color #49


Evo kako je izgledalo mješanje:






Na kraju sam dobila predivan metalik plavi lak koji je u sebi sadržavao sitne čestice raznobojnog glittera. Nazvala sam ga Orion jer me podsjeća na zvjezdano nebo :)


I par mutnih slikica bez blica, da bolje vidite sjajne čestice u njemu:



Sviđa li vam se moj prvi franken? Radite li i vi svoje DIY lakove?

Post soundtrack: Lana Del Rey - Diet Mnt Dew

12 komentara:

  1. Jako lijepa nijansa i kreativan "pothvat"! Primjetila sam na par blogova ovaj GOLDEN ROSE lak za nokte...gdje ga se može naći? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala! baš sam mislila napraviti recenziju kad kupim još par nijansi uskoro. dućan se nalazi u Importanne Centru/pothodnik kod Funky Fish dućana (dolje je labirint, pa ti nemrem objasniti kako točno doći, sry)

      Delete
    2. Baš ću si dati truda pronaći jer vidim da su ljudi zadovoljni njima a nijanse su divne...)

      Delete
  2. ajme, odlično :) ja obično zeznem takve eksperimente :)

    <3

    ReplyDelete
  3. naravno da muckam, totalno je zabavno. super ti je ispao ovaj :)

    ReplyDelete
  4. gdje nabavite prazne bočice za lak? ne mogu vjerovati da čistite bočicu laka kojeg ste potrošili - to mi je malo nepojmljivo! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. uzela sam praznu bočicu prozirnog/baznog laka za nokte :) nisam ju čistila. a prazne bočice se mogu naći na eBayu (nisam ih našla kod nas)

      Delete

 

Newsletter pretplata