Recenzija: Nyx 10 Color Eyeshadow Palette Champagne & Caviar



Ovu sam paletu mjerkala dosta dugo i nakon dosta vremena provedenog u potrazi za swatchevima, recenzijama i mišljenjima odlučila sam da mora biti moja. Mislim da svatko treba imati barem jednu paletu neutralnih sjenila za svakodnevne prilike, fax, posao, etc.
Uredno zapakovana u čvrstu kuvertu sa mjehurićima i još jednom sa spužvastom folijom, doima se na prvu loptu jako čvrstom iako joj veličina može varati - svega 12 cm dužine u čemu se krije ukupno 14 g sjenila. U paleti se nalazi 10 nijansi sjenila, neka su mat, a druga shimmerasta. To mi se jako sviđa jer teško da bih u svakodnevnim prilikama mogla nositi isključivo shimmer sjenila i izgledati kao disko kugla :) Nijanse su neutralne - najviše bedž tonova, zatim smeđih, par ružičastih, bijela za highlight i par tamnih nijansi za sjenčanje. Mislim da su nijanse jako dobro kordinirane među sobom i može se postići više od jednog izgleda na očima.


Ono što me iznenadilo kad sam otvorila paletu po prvi put je miris pigmenata - mirišu (ili smrde, ovisi o vama) na maslinovo ulje. Ne znam zbog čega paleta tako miriše, al pretpostavit ću da je sastav u pitanju.
Isti možemo naći na pozadini i kutijice u kojoj dolazi paleta, ali i same palete, ali i ime proizvođača, adresu i rok trajanja od prvog korištenja (12 M). Na pozadini je istaknuto da je ovaj proizvod "cruelty free" što znači da nije testiran na životinjama i da je hipoalergen. Malo je zbunjujuće što piše "Caviar & Bubbles" iako je naziv "Champagne & Caviar". Mislim da je riječ o starijem nazivu koji je ostao na ambalaži.


No preći ću sad na najbitniju stvar, a to je pigmentiranost sjenila. Dakle - sjenila nisu jako pigmentirana. Sa bazom je dojam bolji. Iako je riječ o neutralnim tonovima koji se stapaju s kožom, njihova vidljivost nije snažna i zato vam DEFINITIVNO preporučujem bazu za njih. Na slikama swatcheva koristim Essence I Love Stage bazu za sjenila. Unaprijed se ispričavam što nisam dobro poslikala prvu nijansu palete na slici bez baze.

Sjenila bez baze:


Sjenila sa bazom:


Bitno je napomenuti da su sjenila/pigmenti mekani i NE TRUSE SE. Jako se lijepo blendaju i stvarno mi je bio jako fin osjećaj po prstima, kao kad swatcham mineralne pigmente.

Paletu sam naručila na eBayu, od sellera sa korisničkim imenom isyncinc. Famozni seller je još poznat pod nazivom Pork Daisy, a osim eBay dućana (link: http://stores.ebay.co.uk/porkdaisyshoppingmall ) imaju i službenu stranicu (link: http://www.porkdaisy.com/ ). Naručivala sam 4 puta kod njih i imate moju riječ da je to dobar seller. Trguje sa NYX kozmetikom, a nađe se i još drugih marki poput L.A. Girl i Cherimoye.
Link za ovu paletu je: http://www.ebay.co.uk/itm/1-NYX-10-COLOR-EYESHADOW-PALETTE-PICK-YOUR-1-COLOR-/320632085383?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item4aa7295b87 
Ja sam ju platila 90 kn (15,6 $). (I nemojte zaboraviti napisati šifru nijanse u Paypal poruci prije narudžbe! :))

Suma sumarum: Jesam li zadovoljna? Pa, iako se ova paleta ne može usporediti sa Too Faced Natural Eye paletom po pitanju pigmentacije, ja sam zadovoljna jer su nijanse jako lijepe, lagane, zbilja se mogu nositi u svakodnevnim prilikama, ne truse se i lijepo blendaju. Vjerojatno ću naručiti još jednu paletu, ljubičastih tonova zvanu Velvet Rope jer po slikama swatcheva su nijanse jako pigmentirane i intezivne. 


Post soundtrack: TBF - Mater

7 komentara:

  1. O kako divne neutralne nijanse :D hvala za preporuku sellera!

    ReplyDelete
  2. Hvala na recenziji ;)
    Iako su mi boje lijepe mislim da necu davati 90kn za paletu ako nije superpigmentirana(student bez para :p).

    ReplyDelete
    Replies
    1. što se tiče pigmentacije, ova se nekako ne isplati, da. naručiti ću još jednu paletu u budućnosti koja mi se čini pigmentiranija, pa usporediti ;)

      Delete
  3. Šteta, lijepo izgleda ali ne vrijedi tih novaca. Radije ću kupiti Sleek koja je kvalitetnija za istu cijenu.
    Samo jedna opaska - boja je bež a ne bedž :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaah, česta greška :D thnx.
      budem čekirala i Sleek, ja sam ovu nanjela par puta i nikako nemrem preći preko nepigmentiranosti, uh. al neće se baciti :)

      Delete
  4. Ja mislim da su ti uvalili fejk, ovo s imenom mi je sumnjivo, ali na stranu to - ove su palete jako pigmentirane, a kad gledam tvoje swatcheve, to nije ta paleta. NYX palete su najpigmentiranije koje ja imam. Imam dvije palete iz ove linije i nijedna od njih nema miris, tako da mi je ta tvoja i po tome sumnjiva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne znam, kupujem od provjerene sellerice na eBayu od kojeg i sve cure iz HRV (Pork Daisy) i nitko se dosad nije žalio... ako i je fejk, sad je već kasno, ne mogu ništa napraviti :/

      Delete

 

Newsletter pretplata