Batiste Blush šampon za suho pranje kose


Nakon nekoliko makeup lookova i kraće pauze (zbog koje se ispričavam, prehlada i fax su me "ubili"), donosim vam recenziju Batiste Blush suhog šampona. Ovaj proizvod testiram već 2 tjedna i mogu vam reći da sam oduševljena. Prije sam imala priliku isprobati još 2 suha šampona na našem tržištu; Syossov i Swiss O Parov (usporednu recenziju pogledajte ovdje).

Kako imam normalnu kosu, al jako masno vlasište moja kosa zahtjeva redovito pranje - najmanje svaka 2 dana. Pošto nemam uvijek vremena i živaca svaki dan prati kosu (a i nije bogzna koliko poželjno za korijen iste), suhi šamponi su moji svakodnevni spasioci. Jako su praktični za putovanja i dane kada nemate vremena ni okrenuti se oko vlastite osi od posla, u što sam se uvjerila nedavno za Božić.


Čula sam dosta pohvala za Batiste suhe šampone, no na našem tržištu postoji samo ova vrsta (ako se ne varam, ispravite me u komentarima ako sam u krivu, molim vas!). Na Asos-u sam vidila malo veću ponudu, no ne šalju u Hrvatsku. Detaljnu ponudu i ostale informacije za Batiste šampone možete naći na linku: http://www.batistehair.co.uk/ 

Batiste Blush šampon me oduševio zbog dugotrajnosti, učinka na kosu i preslatkog pakiranja. Ja sam inače slaba na rozo (još da je u mini pakiranju) ;D Kosa mi je čista puna 24 h nakon nanošenja ovog šampona, a miris koji isti ostavlja je dost neobičan. Piše na pakovanju "cvjetni" miris, al mene podsjeća na kombinaciju onog medicinskog mirisa u bolnicama i mirisnih borića za auto. Nije najugodnije na svijetu, al se ne osjeti nakon nekog vremena. Ostavlja bijeli praškasti trag na kosi, al to nije problem ako špricate sa veće udaljenosti, dobro istrljate kosu sa ručnikom iza , te prođete češljem par puta kroz nju. Moram istaknuti da sam primjetila da mi šampon pomalo isušuje vrhove, al mislim da je uzrok tome bilo moje nepravilno rukovanje jer bi nekad šampon završio posvuda, a ne samo na korijenu kose :)

Slikala sam izgled kose prije i nakon primjene Batiste Blush suhog šampona jutros, pa možete vidjeti približnu razliku u izgledu kose;


Iako vam nažalost ne mogu najbolje dočarati utjecaj ovog suhog šampona, mogu vam ga svakako preporučiti. Ovo je definitivno najbolji šampon za suho pranje koji sam probala do sad i jako sam zadovoljna. Kupila sam ga u DM-u, cijena za 200 ml je 29 kn.

post soundtrack: The Black Keys - Lonely Boy

6 komentara:

  1. Wow, razlika je baš vidiljiva... Ja imam super suhu kosu koja se nikad ne masti, perem je svakih 5 dana (jednom sam bila bolesna i na infuziji i nisam 2 tjedna prala kosu i tek se onda zamastila malo), tako da ovakve preparate ne koristim, ali je recenzija super napisana :)

    ReplyDelete
  2. heh, i ja imam suhu kosu i nemam tih problema, ali kad je vec ovakav rezultat mogla bih kupiti mami, ona ima ovaj problem. Bas ti hvala, ovo ce je svakako obradovati

    ReplyDelete
  3. ima kod nas za kupiti i Batiste za smeđu kosu. Ali to je stvarno jad i bijeda naspram svim vrstama koje postoje vani :(
    meni je isto Batiste izvrstan, zapravo najbolji koji sam probala. A meni je čak miris fin, tj. nisam kupila otkad je novo pakiranje no mislim da nisu ništa mijenjali u sastavu

    ReplyDelete
  4. ja sam na jednoj podzemnoj stanici u londonu u nekoj premalenoj trgovinici vidjela 20-ak vrsta batista, a kod nas u cijeloj državi 2 vrste. :( koja sramota di mi živimo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jooooj, da je barem kod nas više vrsti :( da sam bila tamo pokupovala bih ih sve :D

      Delete

 

Newsletter pretplata