Flormar lakovi za nokte: 401, 392, 420

Prošlo je nekoliko mjeseci od otvaranja Accessories dućana u Ilici u Zagrebu. A ja tek drugi tjedan za redom dolazim tamo po Flormar lakove :D Dućan je prezakon. Tamo ćete naći najviše modnih dodataka poput torbi, ukosnica, rajfova, šalova, nakita, ali i Flormar kozmetike. Oduševljena sam spektrom boja i niskim cijenama Flormar brenda, a to se odnosi i njihove lakove. Žao mi je što nisam ponjela fotić zadnji put kad sam išla po lakove, al obećajem vam da ću to napraviti sljedeći put!
Zasad u mojoj kolekciji lakova se nalaze 3 Flormar laka; brojevi 401, 392 i 420 (šteta što nemaju imena, siročići mali):



420 je luda neon žuta boja. Kad sam ušla u dućan ugledala sam ovaj lak na 3 metra i zgrabila ga odmah. Neon žutu većina ljudi fura (ako uopće fura haha) ljeti, no meni ovakve nijanse savršeno pašu zimi jer mi razvedre sive tmurne zimske dane. Doživila sam razne reakcije na ovaj lak - od smijanja u tramvaju do oduševljenja cimerice uz pitanja: gdje si kupila, koliko, etc. Na prvom swatchu je nijansa realna, no na drugom nije (koliko god podešavala boju u editoru argh!).



392 je moj prvi holo. Ah, ljubav na prvi pogled. Iako iz daljine izgleda čisto sivo, riječ je o predivnom holo laku prozirne baze. Ovaj lak se suši brzinom munje - za svega minutu! Na swatchu nosim 2 tanka sloja, a potrebno je namazati nadlak iznad njega jer kad se osuši je grub na dodir (kao finiji brus-papir).



401 je moj najdraži Flormar lak do sad. Predivna čista narančasta boja, krem-finiš. Još jedna ljetna boja koju ću puno furati ove zime. Jako je pigmentiran i potreban je jedan srednje debeo sloj da bude neproziran (ja na swatchu imam 2 tanka sloja). I ovaj se lak jako brzo suši kao prva 2, za minutu ili dvije maksimalno. Nije pretjerano dugotrajan - potreban je zaštitini nadlak jer se lako guli na vrhovima.



Jako sam zadovoljna pigmentiranošću, nijansama i brzinom sušenja ovih lakova. Cijena im je 15 kn, a u ponudi se nalaze i neki lakovi za 25 kn (Flormar Graffiti i Flormar Supershine).

Ako niste iz Zagreba, Flormar lakove (i ostalu kozmetiku) možete kupiti i online na: http://diva-kozmetika.com/ (riječ je o hrvatskom webshopu pa vam ne treba paypal, mislim da se plaća uplatom na njihov žiro račun ili poduzećem). Na području Zagreba su dostupni u Accessories-u u Ilici 14 ili Garden Mallu.

6 komentara:

  1. Narancasti mi je predivan,,podsjeca me na jednan od mojih najdrazih lakova(narancasto-sljokicasti s-he lak),,definitivno cu ga potraziti ;)

    ReplyDelete
  2. Ovaj žuti mi je poseban! Imaš pravo zašto čekati ljeto kad može razvedriti ove tmurne zimske dane!

    ReplyDelete
  3. Hm, ovaj holo baš i nije pravi holo, ne pravi neprekinutu "dugu", ali holo čestice u njemu su krasne! Ako želiš holo, pokušaj sa Eveline mini holographic, kod nas u BiH ih nema ali kod vas da. Imam i ja taj žuti (i još par flormar neonaca) i iritira me što su prozirni a lakiranje preko bijelog bude debelo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "holo" mi je nekako najbolje pasalo za opis tog laka :) nisam vidila Eveline mini holographic nigdje. ja sam nekako mislila da toga ima samo kod vas, al ne i tu.

      Delete
  4. koliko otprilike traju bez nadlaka?

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata