Catrice Skin Finish 060 i Ultimate Color 100


Jedna stvar je sigurna. Obožavam Catrice kozmetiku :D Fkt su jako jeftini, a kvaliteta je na razini nekih skupljih brendova. Pošto sam potrošila svoj Sephora puder u kamenu, bilo je vrijeme za nabavu novog. Kako me Catrice Matt Mousse puder u pjeni oduševio, odlučila sam probati i Skin Finish puder u kamenu (nijansa 060 Sun Beige). Usput sam ugrabila i Ultimate Color ruž u nijansi 100 Lobster Love. Boja je čarobna, nisam mogla odoljeti.


Skin Finish puder u kamenu je lagan i dobro matira. Danas sam ga nosila samo par sati na licu jer sam išla u grad i odmah sam odstranila svu šminku kad sam stigla kući, tako da ne znam koliko dugo treba dok ne izbije sjaj na licu. Pod prstima su čestice svilenkaste, a puder je jako ugodan na koži. Koristila sam puf spužvicu i nanjela ga na t-zonu zbog matiranja, preko pudera u pjeni. Pošto je jako lagan, skoro je nevidljiv na koži, pa se na slikama swatcha skoro i ne vidi. Preporučujem svima koji žele povoljan i lagan puder u kamenu koji ne ostavlja "cement" efekt nakon nanošenja. Kozmo, 35 kn.


Ultimate Color ruž u nijansi 100 Lobster Love me odmah oduševio čim sam izvukla tester :D Pošto sam sucker za jarke ruževe koraljnih nijansi, morao je biti moj. Kupila bih ga i da imam 5 sličnih. Hidratantan je, a opet - ne preljeva se i ne preslikava na zube (što mrzim kod ruževa, posebno crvenih). Treba mu 2 sloja da boja dostigne pun intezitet.Malo me mučio ovaj zaobljeni rub dok sam radila swatch na ruci, no nakon par korištenja se izravna pa je jednostavnije. Inače, Catrice uskoro mjenja oblik ruža - ovaj koji vidite na mojoj slici će biti promjenjen u klasični, ravni oblik. Meni svejedno, samo da ne promjene i formulu. Jako mi se sviđa ovaj ruž i planiram kupiti još koji komad. Kozmo, 33 kn.



Ostali proizvodi koje sam koristila: Catrice Matt Mousse Makeup 050 i Catrice All Around Waterproof maskara.

A kakva su vaša iskustva sa Catrice brendom? Imate li kakve preporuke? :)

1 komentara:

  1. Jako ti lijepo stoji ruž, a upravo mozgam koju nijansu Skin Finisha kupiti. Zadovoljna sam Catrice proizvodima, preporučujem ruževe, lakove i Catrice Infinite Matt foundation.

    ReplyDelete

 

Newsletter pretplata